Müxtəlif illər ərzində öz həllərimizi (in-house) inkişaf etdirmək və tətbiq etmək təcrübəmiz, peşəkar layihə idarəçiliyi və layihələrin dəstəklənməsi üzrə diqqətlə hazırlanmış daxili sənədlər sayəsində, maliyyə sektoru üçün proqram komplekslərimizin və sistemlərimizin tətbiqində keyfiyyət baxımından yeni səviyyəyə çatmışıq.
Tətbiq layihəsi çərçivəsində mütəxəssislərimiz müştərinin biznes ehtiyaclarını və tələblərini ətraflı təhlil edir, tətbiq planını hazırlayır və hər bir vəzifə üzrə məsul şəxsləri və icra müddətlərini müəyyənləşdirərək razılaşdırırlar. Daha effektiv iş təşkilatı və layihə risklərinin minimuma endirilməsi üçün layihə aşağıdakı tətbiq mərhələlərinə bölünür:
-
Pre-alfa testləşdirmə: Tələb olunan proqram təminatının ilkin (əsas) versiyası quraşdırılır. Müştəri layihə qrupu GNI analitik və mütəxəssisləri ilə birlikdə əsas funksionallığın təşkilat tələblərinə uyğunluğunu təhlil edir. Təhlil nəticəsində GNI tərəfindən razılaşdırılmış texniki tapşırıq (TT) hazırlanır və imzalanır; əsas proqram versiyasına əlavələr və dəyişikliklər həyata keçirilir.
-
Alfa: Proqram təminatı razılaşdırılmış TT-ya tam uyğun olaraq təkmilləşdirilir, GNI komandası tərəfindən səhvsizliyi və funksionallığın TT-ya uyğunluğu yoxlanılır.
-
Beta 1: Proqram təminatı sabitləşdirilir və məhdud sayda istifadəçi üçün təqdim olunur. Məqsəd: istifadəçi rəylərini toplamaq və proqram təminatına uyğun dəyişikliklər etmək.
-
Beta 2: “Beta 1” mərhələsinin rəyləri əsasında proqram təminatına dəyişikliklər edilir və səhvlərin aradan qaldırılması yoxlanılır. Bu mərhələdə funksionallıq əsaslı dəyişmir. “Beta 2” mərhələsində proqram təminatı bütün əməkdaşlar/istifadəçilər üçün açılır və onların müntəzəm əməliyyatları icra olunur.
-
Beta 3: Layihə çərçivəsində bütün məlumatların (müştərilər, hesablar, müqavilələr, digər aktivlər və passivlər) idxalı həyata keçirilir. Bu mərhələdə də funksionallıq dəyişmir. Məqsəd: istifadəçilərin idxal/miqrasiya nəticələri üzrə rəylərini toplamaq.
-
Beta 4: “Beta 3” rəyləri əsasında məlumatların idxal/miqrasiya prosedurlarına dəyişikliklər edilir. Bu mərhələdə bütün əməkdaşlar/istifadəçilər yeni və köhnə sistemdə paralel iş simulyasiyasını həyata keçirir, nəticələr təhlil olunur və zəruri hallarda biznes prosesləri optimallaşdırılır.
-
Reliz: Bütün modullar və alt-sistemlər problemsiz işləyir və proqram təminatı bütün müştəri əməkdaşları üçün istehsalat istismarına buraxılır