Lizinq sistemləri
GNI @LEASING MANAGEMET SİSTEMİ- texniki mütəxəssislərə ehtiyac olmadan lizinq şirkətlərinə konstruktorlar vasitəsilə biznes proseslərini tam şəkildə sazlamağa və inteqrasiya etməyə imkan verən hərtərəfli inteqrasiya olunmuş modulyar biznes həllidir.
GNI-nin lizinq idarəetmə sistemləri əməliyyat və maliyyə lizinqi də daxil olmaqla, bütün mümkün növ lizinq məhsullarının yaradılmasına imkan verir. Bu həll, avtomatlaşdırılmış lizinq qərarlarının qəbul edilməsi (scoring modelləri) üçün modul, eləcə də monitorinq, təminat, təminatın qiymətləndirməsi, zaminlik, restrukturizasiya, qərar qəbuletmə prosedurları, komitənin yaradılması, biznes zəncirinin konfiqurasiyası, elektron sənəd idarəetmə prosedurları və bir sıra digər modullar və altsistemləri əhatə edir. Həll yolumuz misli görünməmiş rahatlıq, miqyaslanma və etibarlılıq təmin edir.
Alt sistemimizin və modullarımızın funksionallığını fiziki və hüquqi şəxslər də daxil olmaqla, təşkilatların bütün müştərilərinə uğurla xidmət göstərmək üçün uyğunlaşdırmışıq.
GNI proqram təminatındakı bütün modullar real vaxt rejimində onlayn işləyir. Uçot sisteminin unikal infrastrukturu sayəsində mühasibatlıq əməliyyatları sazlanıla bilən mühasibat modelinə əsasən avtomatik olaraq həyata keçirilir.
həllinin üstünlükləri
İstifadə olunan texnologiyalar
Front hissə Oracle Apex texnologiyasından istifadə etməklə hazırlanıb. Kredit sistemi platforması kənar sistemlər və altsistemlərlə iki inteqrasiya texnologiyasını dəstəkləyir: SOAP və REST (əsas və tövsiyə olunan texnologiyalar). Bütün çap formaları Jasper Reports (iReport) istifadə edərək hazırlanıb. Oracle Weblogic və ya Apache Tomcat tətbiq serveri və Oracle 18 verilənlər bazası serveri də istifadə olunur.
Sistem təhlükəsizliyini artırmaq məqsədilə istifadəçi şifrəsinin idarə edilməsi mexanizmi, sistem istifadəçilərini LDAP ilə inteqrasiya və sinxronizasiya etmək mexanizmi, məlumatların saxlanması mexanizmləri, məlumatların bütövlüyü mexanizmləri, qeydlər və audit mexanizmləri yaradılmışdır.
solution” sistemi aşağıdakı modullar və altsistemlərdən ibarətdir:
Lizinq əməliyyatları üzrə hesabatların hazırlanması
Ümumi funksionallıq:
Bu alt-sistem təşkilata imkan verir ki, lizing əməliyyatları üzrə müxtəlif hesabatları hazırlasın — həm fiziki şəxslər, həm hüquqi şəxslər, həm də fərdi sahibkarlar üçün. Hesabatlar həm transaksion sistemdə, həm də Oracle Business Intelligence (BI) analitik sistemində formalaşdırıla bilər.
Hesabat istiqamətləri:
Alt-sistem aşağıdakı əsas hesabat istiqamətlərini dəstəkləyir:
- Ümumi lizing portfeli;
- Lizing portfeli analitik sətirlər üzrə (müxtəlif sətirlər, seqmentlər və parametrlər üzrə);
- Zəmanətli aktivlərin portfeli;
- Maliyyə lizingi üzrə aktivlər;
- Əməliyyat lizingi üzrə aktivlər;
- Kredit hesabatları və IFRS standartları üzrə uçot.
Hesabat detalizasiyası və parametrlər:
Sistem hesabatları aşağıdakı ölçülər üzrə təqdim edir:
- Müştərilər;
- Müştəri qrupları;
- Məhsul qrupları;
- Məhsullar;
- Lizing növləri (əməliyyat, maliyyə);
- Valyutalar;
- Müddətlər;
- Əsas borcun gecikmə günləri;
- Faizlərin gecikmə günləri;
- Risk qrupları;
- Zəmanət payları;
- Lizingə verilmiş aktiv qrupları;
- Digər parametrlər.
Nəticə:
Bütün hesabatlar təşkilata tam və dəqiq informasiya verir, online rejimdə izlənilir və bu, aktivlərin effektiv idarə olunması və KPI-ların (əsas göstəricilərin) həyata keçirilməsi üçün imkan yaradır.
Lizing müqavilələri üzrə sığorta müqavilələrinin idarə olunması modulu
Sığorta müqavilələrinin idarə olunması modulu sığorta polislərinin/müqavilələrinin təsdiqlənmiş sığorta müraciəti əsasında sistemdə qeydiyyatını təmin edir. Sistem, müvafiq sığorta məhsulu üzrə qurulmuş mühasibat modelinə uyğun olaraq, «Baş Mühasibatlıq Kitabı» modulu ilə inteqrasiya vasitəsilə avtomatlaşdırılmış mühasibat uçotu aparır.
Sığorta polisləri/müqavilələrinin idarə olunması funksionallığı aşağıdakı imkanları əhatə edir:
- Qəbul edilmiş qərara uyğun olaraq sığorta polisi/müqaviləsinin yaradılması;
- Polisin ödəniş qrafikinin formalaşdırılması;
- Seçilmiş mühasibat modeli əsasında bütün tələb olunan hesabların avtomatik açılması «Baş Mühasibatlıq Kitabı» modulu ilə inteqrasiya vasitəsilə;
- Yaradılmış hesablar üzrə mühasibat əməliyyatlarının avtomatik formalaşdırılması (gəlir və xərclər daxil olmaqla) müvafiq mühasibat modeli əsasında və «Baş Mühasibatlıq Kitabı» modulu ilə inteqrasiya edilərək;
- İmzalanmış lizinq müqaviləsi çərçivəsində ödənilmiş və etibarlı sığorta polislərinin mövcudluğunun avtomatik yoxlanması.
Modul həmçinin sığorta şirkətlərinə borcun ödənilməsi üzrə avtomatik billingin qurulmasını dəstəkləyir; bu, fiziki və hüquqi şəxslərdən, həmçinin fərdi sahibkarlar və/və ya onların zəmanətçilərindən alınan məbləğlər nəzərə alınmaqla ödəniş qrafikləri və billing şərtlərinə uyğun olaraq birbaşa lizinq şirkətinə həyata keçirilir.
Bu modul çərçivəsində təşkilatın sığorta polisləri/müqavilələri haqqında müxtəlif analitik kəsimlər üzrə hesabat formalaşdırılır, o cümlədən:
- Müştəri qrupları üzrə;
- Məhsullar üzrə;
- Bölmələr və filiallar üzrə;
- Aktivlərin növ və alt-növləri üzrə;
- Müddət üzrə;
- Mövcudluq üzrə;
- Ödənilməmiş sığorta haqları üzrə;
- Digər məlumat seqmentləri üzrə.
Beləliklə, sistem lizinq müqaviləsinin bütün müddəti ərzində zəruri sığorta polislərinin mövcudluğunu və onların ödənişini tam nəzarətdə saxlayır
Anbarların və Maddi Məsul Şəxslərin İdarə Edilməsi Modulu
Anbarların və maddi məsul şəxslərin idarə edilməsi modulu, aktivlərin anbarda qəbulu, buraxılması və saxlanması proseslərini, maddi məsul şəxslərin təyinatı nəzərə alınmaqla, tam avtomatlaşdırmağa imkan verir. Sistemdə təşkilat əməkdaşlarının texniki mütəxəssislərin müdaxiləsi olmadan tələb olunan bütün biznes-prosesləri müstəqil şəkildə konfiqurasiya etmələrinə şərait yaradan daxili konstruktor mövcuddur.
Sistem aşağıdakı əsas funksional blokları əhatə edir:
-
aktivlərin saxlanması üçün anbarların yaradılması proseduru;
-
maddi məsul şəxslərin təyinatı proseduru;
-
maddi məsul şəxslərin aktivlərin saxlandığı anbarlara təyin edilməsi və/və ya yenidən təyin edilməsi proseduru;
-
anbarlarda inventarizasiya aparılması qaydaları və prosedurları;
-
anbara aktivlərin mədaxili üzrə qaydalar;
-
anbardan aktivlərin məxarici üzrə qaydalar;
-
aktivlərin anbar üzrə silinməsi (kənarlaşdırılması) qaydaları;
-
mühasibat modelinin konfiqurasiyası;
-
“Baş Mühasibat Kitabı” modulu ilə inteqrasiya vasitəsilə (balans və balansdankənar) mühasibat keçirilişlərinin avtomatik formalaşdırılması.
Modul çərçivəsində müxtəlif analitik kəsimlər üzrə hesabatlar formalaşdırılır, o cümlədən:
-
aktivlərin növləri və alt-növləri üzrə;
-
anbarlar üzrə;
-
maddi məsul şəxslər üzrə;
-
məhsullar üzrə;
-
müştəri qrupları üzrə;
-
digər məlumat seqmentləri üzrə.
Bundan əlavə, modul aşağıdakı kimi tələb olunan çap formalarının konfiqurasiyası və avtomatik yaradılmasını təmin edir:
-
mədaxil qaiməsi;
-
məxaric qaiməsi;
-
qəbul-təhvil aktı;
-
digər sənədlər.
Nəticə etibarilə, modul anbarların və maddi məsul şəxslərin idarə edilməsi ilə bağlı bütün tapşırıqların kompleks şəkildə həllini təmin edir.
Lizinqə verilmiş aktivlərin idarə edilməsi modulu
Lizinqə verilmiş aktivlərin idarə edilməsi modulu təşkilata lizinq aktivlərinin idarə olunması ilə bağlı bütün prosesləri effektiv şəkildə idarə etməyə imkan verir.
Modulun əsas funksional blokları:
-
lizinq aktivləri siyahısında aktivin qeydiyyatı;
-
təsdiqlənmiş memorandum əsasında lizinq müqaviləsinə aktivlərin daxil edilməsi;
-
aktivin lizinq alan tərəfə təhvil verilməsi;
-
maliyyə lizinqinə verilmiş aktivlərin balansdan silinməsi;
-
əməliyyat lizinqinə verilmiş aktivlərin əsas vəsait kimi tanınması;
-
əməliyyat lizinqi müqaviləsinə daxil edilmiş aktivlərin maliyyə lizinqinə restrukturizasiyası;
-
maliyyə lizinqi müqaviləsinə daxil edilmiş aktivlərin əməliyyat lizinqinə restrukturizasiyası;
-
lizinq alanın müqavilə şərtlərinə riayət etməməsi halında lizinq aktivlərinin təşkilatın balansına qaytarılması;
-
lizinq aktivlərinin inventarizasiyası və monitorinqi;
-
aktivlərin bütün növləri və alt-növlərinin parametrik konstruktor vasitəsilə tənzimlənməsi. Məsələn:
-
binalar və qurğular;
-
nəqliyyat vasitələri;
-
kənd təsərrüfatı avadanlığı;
-
xüsusi avadanlıqlar;
-
digər avadanlıq növləri.
-
Aktivlərin texniki xidmətinin uçotu prosedurunun tənzimlənməsi
Bu blok aşağıdakıları əhatə edir:
-
aktivlərin ixtisaslaşmış servis mərkəzlərində xidmət qrafikinin yaradılması;
-
servis mərkəzləri və xidmət göstərən personal tərəfindən təqdim edilən xidmətlərin siyahısının qeydə alınması;
-
texniki sənəddə göstərilən xidmətə dair nəzarət göstəricilərinin (kilometraj, iş saatı və s.) qeydiyyatı;
-
texniki xidmət qaydalarının pozulmasına görə lizinq alan şəxsə tətbiq edilən cərimə sanksiyalarının formalaşdırılması və sonrakı mühasibat yazılışlarının “Baş kitab” modulu ilə inteqrasiya vasitəsilə yaradılması;
-
aktivlərin qiymətləndirilməsi və yenidən qiymətləndirilməsi prosedurlarının tənzimlənməsi;
-
aktivlərin dəyərinin qiymətləndirmə hesabatları əsasında silinməsi;
-
aktivlərin satışının həyata keçirilməsi üçün auksionların təşkili;
-
aktivlərin birbaşa satışı;
-
aktivlərin əsas vəsait kimi balansa qəbul edilməsi (“Əsas vəsaitlərin idarə olunması” modulu ilə inteqrasiya vasitəsilə);
-
lizinq aktivləri ilə bağlı bütün əməliyyatların “Baş kitab” moduluna inteqrasiya vasitəsilə mühasibat yazılışlarında əks olunması.
Lizinq aktivləri üzrə hesabatların formalaşdırılması
Bu modul çərçivəsində təşkilatın lizinq aktivləri üzrə müxtəlif analitik kəsiklərdə hesabatlar formalaşdırılır:
-
müştəri qrupları üzrə;
-
məhsullar üzrə;
-
şöbələr və filiallar üzrə;
-
aktivlərin növ və alt-növləri üzrə;
-
lizinq portfelinin risk qrupları üzrə;
-
digər məlumat seqmentləri üzrə.
Print-formaların avtomatik generasiyası
Modul aşağıdakı print-formaların tənzimlənməsi və avtomatik hazırlanmasını dəstəkləyir:
-
təşkilatın anbarından aktivlərin qəbz-qəbul aktı;
-
digər əmlakın qiymətləndirmə hesabatı;
-
təşkilat balansındakı digər əmlakın yenidən qiymətləndirilməsi aktı;
-
aktivlərin satış aktı;
-
digər print-formalar.
Beləliklə, modul həm fiziki, həm hüquqi şəxslər, həm də fərdi sahibkarlar üzrə lizinqə verilmiş aktivlərin təhvil verilməsi, uçotu və realizasiyası ilə bağlı bütün məsələlərin kompleks şəkildə həllini təmin edir.
Aktiv və xidmət təchizatçıları ilə ödənişlərin və qarşılıqlı hesablaşmaların idarə edilməsi modulu
Ödənişlərin və aktiv və xidmət təchizatçıları ilə qarşılıqlı hesablaşmaların idarə edilməsi modulu, aktiv və xidmət təchizatçıları ilə aparılan ödəniş və qarşılıqlı hesablaşma proseslərinin tam avtomatlaşdırılmasını təmin edir. Bundan əlavə, modul konfiqurasiya olunmuş mühasibat modeli əsasında “Baş Mühasibat Kitabı” modulu ilə inteqrasiya vasitəsilə mühasibat uçotunun avtomatik aparılmasını həyata keçirir.
Bu modul çərçivəsində sistem aşağıdakı funksional imkanları təqdim edir:
-
təchizatçılarla bağlanmış müqavilələrin şərtlərinə uyğun olaraq ödəniş cədvəlinin formalaşdırılması;
-
təchizatçılara ödənişlərin müxtəlif pul mənbələri (cari hesablar, tam və/və ya qismən nağd ödəniş və s.) vasitəsilə idarə olunması;
-
sistem daxilində ödəniş tapşırıqlarının avtomatik formalaşdırılması;
-
GNI @DATA EXCHANGE OPEN API vasitəsilə tərəfdaş bankların internet və/və ya mobil bankçılıq sistemlərində ödəniş tapşırıqlarının avtomatik yaradılması;
-
təchizatçı qarşısında yaranmış borcun müəyyən hissəsinin silinməsi;
-
eyni təchizatçı üzrə müxtəlif müqavilələr arasında qarşılıqlı hesablaşmaların aparılması;
-
qəbul edilmiş aktiv və xidmətlər üzrə avansların və borc öhdəliklərinin mədaxil sənədləri kəsimində qarşılıqlı silinməsi (vəzləşdirilməsi);
-
qəbul edilmiş aktiv və xidmətlər üzrə avansların və borc öhdəliklərinin müqavilələr kəsimində qarşılıqlı silinməsi;
-
qəbul edilmiş aktiv və xidmətlər üzrə avansların və borc öhdəliklərinin təchizatçılar kəsimində qarşılıqlı silinməsi;
-
müxtəlif valyutalarda olan borcların ödənişi zamanı məzənnə fərqlərinin avtomatik hesablanması;
-
bütün ödəniş və qarşılıqlı hesablaşma əməliyyatlarının “Baş Mühasibat Kitabı” modulu ilə inteqrasiya olunaraq mühasibat uçotunda avtomatik əks etdirilməsi;
-
digər əməliyyatlar.
Modulun funksionallığı müxtəlif analitik kəsimlər üzrə bütün tələb olunan hesabatların formalaşdırılmasına imkan verir, o cümlədən:
-
təchizatçılar üzrə;
-
həyata keçirilmiş ödənişlər üzrə;
-
planlaşdırılmış ödənişlər üzrə;
-
ödəniş müddətləri üzrə;
-
ödəniş valyutaları üzrə;
-
ödənişlərin yönləndirildiyi banklar üzrə;
-
digər analitik kəsimlər üzrə.
Beləliklə, modul aktiv və xidmət təchizatçıları ilə ödənişlərin və qarşılıqlı hesablaşmaların idarə edilməsi ilə bağlı bütün proseslərin kompleks şəkildə icrasını təmin edir.
Aktiv və xidmətlərin maya dəyərinin idarə edilməsi modulu
Aktiv və xidmətlərin maya dəyərinin idarə edilməsi modulu təşkilata maya dəyərinin hesablanması modelini, aktivlərin dəyərinin silinməsi qaydalarını və əlavə və dolayı xərclərin, xidmətlərin aktivlərin dəyərinin artırılmasına paylanmasını konfiqurasiya etməyə imkan verir. Bu, aktivlərin sonradan fiziki və hüquqi şəxslərə, həmçinin fərdi sahibkarlara lizinq üzrə təqdim olunması məqsədini əhatə edir.
“Baş Mühasibat Kitabı” modulu ilə inteqrasiya vasitəsilə sistem konfiqurasiya olunan mühasibat konstruktoruna uyğun olaraq bütün zəruri mühasibat keçirilişlərini avtomatik həyata keçirir, o cümlədən:
-
təchizatçıdan alınan aktivlərin ilkin dəyəri ilə balansda əks etdirilməsi;
-
əlavə xərclər və ödənişlər hesabına aktivlərin dəyərinin artırılması (gömrük rüsumları, çatdırılma və xidmət xərcləri, komplektləşdirmə və digər xərclər);
-
aktivlərin dəyərinin azaldılması;
-
aktivlərin dəyərinin artırılması üçün xidmətlərin silinməsi;
-
maliyyə lizinqinə verilmiş aktivlərin dəyərinin silinməsi;
-
əməliyyat lizinqinə verilmiş aktivlərin əsas vəsait kimi qəbul edilməsi;
-
təchizatçılara geri qaytarılmalar nəzərə alınmaqla aktivlərin dəyərinin korrektəsi;
-
digər əməliyyatlar.
Sistem həmçinin təşkilatın aktivlərinin maya dəyərinə əlavə xərclərin paylanması modelini müxtəlif metodlar və paylama bazaları üzrə konfiqurasiya etməyə imkan verən konstruktor təqdim edir:
-
dəyər;
-
miqdar;
-
çəki;
-
həcm;
-
digər konfiqurasiya oluna bilən parametrlər.
Sistemin funksionallığı xüsusi konstruktor vasitəsilə təşkilatın bütün aktivlərinin maya dəyəri strukturunu nəzərə almağa və hər bir nomenklatura mövqeyi üzrə istənilən balans tarixinə aid bütün hesabatları hazırlamağa imkan verir:
-
ilkin dəyər;
-
çatdırılma xidmətləri;
-
gömrük rüsumları və ödənişlər;
-
komplektləşdirmə və yığma xidmətləri;
-
digər xərclər.
Beləliklə, modul təşkilatın istənilən tələblərinə və mövcud qanunvericiliyə uyğun olaraq aktivlərin və xidmətlərin dəyərinin idarə edilməsini tam təmin edir.
Nomenklatura kataloqunun idarə edilməsi modulu
Nomenklatura kataloqunun idarə edilməsi modulu təşkilata təchizatçılarla bağlanmış müqavilə şərtlərinə uyğun olaraq balansda qeyd olunacaq bütün aktiv və xidmətləri əhatə edən nomenklatura kataloqunun formalaşdırılmasına imkan verir.
Bu modul çərçivəsində sistem aşağıdakı funksional imkanları təqdim edir:
-
Nomenklatura qruplarının formalaşdırılması: aktiv və xidmət qrupları üçün kateqoriya ağacının yaradılması, qrup və alt qrupların sayına məhdudiyyət qoyulmur.
-
Nomenklatura kartının doldurulma qaydalarının təyini: təşkilat əməkdaşları hər nomenklatura qrupu üçün minimal tələb olunan sahələri müəyyən edə bilirlər.
-
Məhsul uçotu qruplarının konfiqurasiyası: konfiqurasiya olunan konstruktor vasitəsilə bütün uçot hesabları, o cümlədən vergi uçotu əksləri təyin edilir.
-
Nomenklatura kartının yaradılması minimal rekvizitlərlə, o cümlədən:
-
Ad və rekvizitlər: işçi ad, çap üçün ad, sistemdə unikal kodlar (artikullar) və barkodlar; hər kart üçün limitsiz barkod dəstəyi.
-
Təsvir və qrafik məlumatlar: sertifikatlar, spesifikasiyalar və digər qrafik məlumatların əlavə edilməsi; məlumat növləri konstruktor vasitəsilə konfiqurasiya olunur.
-
İstehsalçı və brend: nomenklaturanın istehsalçı və brendləri.
-
Xüsusiyyətlər: keyfiyyət göstəriciləri (rəng, ölçülər, mühərrik həcmi, istehsal ili və s.) şablon əsasında.
-
Ölçü vahidləri və saxlanma şərtləri: paket, konteyner, çəki, həcm və s.; həmçinin saxlanma vahidləri (ədəd, paket və s.).
-
Vergilər və rüsumlar: ƏDV və digər vergi dərəcələri; gömrük deklarasiyalarının uçotu və kodlaşdırılması; sertifikatların uçotu və müxtəlif sertifikat növlərinin yaradılması imkanı.
-
Uçot parametrləri: məhsul uçotu qrupu, uçot qaydaları (seriya, mövsümlük, keyfiyyət – yeni, istifadə olunmuş və s.) konstruktor vasitəsilə təyin olunur.
-
Təchizatçı qiymətləri: nomenklaturanın tarixçəsi üzrə bütün qiymət siyahıları, həm təchizatçılar, həm də təşkilat tərəfindən.
-
Digər məlumat bölmələri: konstruktor vasitəsilə yaradılır və konkret məhsul qrupuna təyin edilir.
-
-
Nomenklaturanın saxlanma yerlərində uçot qaydalarının konfiqurasiyası: anbarlarda mədaxil, məxaric/silinmə qaydaları, maddi məsul şəxslərin təyini və digər əməliyyatların idarə olunması.
-
Digər funksional imkanlar: sistem nomenklatura kataloqunun bütün uçot və idarəetmə proseslərini təmin edir.
Beləliklə, modul lizinq şirkətinə aktivlərin (nomenklaturanın) kataloqunun formalaşdırılması və idarə olunması ilə bağlı bütün tapşırıqları həyata keçirməyə imkan verir. Bu aktivlər sonradan maliyyə və/və ya əməliyyat lizinqi üçün fiziki və hüquqi şəxslərə, eləcə də fərdi sahibkarlara təqdim olunur.
Satınalmaların idarə edilməsi modulu
Aktiv və xidmətlərin satınalmasının idarə edilməsi modulu təşkilata satınalma proseslərini texniki mütəxəssislərin müdaxiləsi olmadan, konfiqurasiya oluna bilən konstruktorlar vasitəsilə idarə etməyə imkan verir. Sistem müxtəlif aktiv və xidmət təchizatı biznes-modellərinin konfiqurasiyasına imkan verir və aşağıdakı əməliyyatları dəstəkləyir:
-
Yerli satınalmalar: Sistem sənədlərin dövriyyəsini konfiqurasiya etməyə imkan verir və əməliyyatların həm mal-maddi, həm də maliyyə uçotunda əks olunmasını təmin edir. Məsələn: «Faktura» — «Vergi hesab-faktura» — «Anbara mədaxil».
-
İdxal satınalmaları: Sistem gömrük deklarasiyaları, yolda olan mallar və lazımi sənədlərin sistemdə yaradılması üzrə statusların izlənməsini dəstəkləyir. Əməliyyatlar həm mal-maddi, həm də maliyyə uçotunda əks olunur. Məsələn: «Faktura» — «Gömrük deklarasiyası» — «Malın mədaxil əmri».
-
Mədaxillərin korrektəsi: Sistem faktiki mədaxil əsasında mal və xidmətləri emal etməyə imkan verir, bu isə nomenklatura fərqliliklərinin həm mal-maddi, həm də maliyyə uçotunda düzgün əks olunmasını təmin edir.
-
Təchizatçıya geri qaytarma: Sistem təchizatçıya nomenklaturanın qaytarılmasını tam dəstəkləyir və bunun təsirləri həm mal-maddi, həm də maliyyə uçotunda avtomatik əks olunur.
-
Vergilər və vergi sənədləri: Sistem təchizatçının vergi bazasına, satış əməliyyatının növünə (yerli və ya idxal) əsaslanaraq vergi öhdəliklərini avtomatik hesablayır və «Baş Mühasibat Kitabı» modulu ilə inteqrasiya vasitəsilə müvafiq mühasibat keçidlərini formalaşdırır. Həmçinin sistem vergi sənədlərini, müvafiq rekvizitlərlə, hesabat dövrü üçün avtomatik öhdəlik hesablamalarını təmin edir.
-
Fərqliliklər: Sistem faktiki alınan nomenklatura və qəbul sənədləri arasında fərqlilikləri idarə edir; sənədin bağlanmasını və ya fərqlilik aktının yaradılmasını seçmək mümkündür.
-
Saxlama və qarşılıqlı hesablaşmalar: Sistem müxtəlif aktiv və xidmət təchizatları, müqavilələr arasında qarşılıqlı hesablaşmaları və yoxlamaları dəstəkləyir və bu əməliyyatları maliyyə uçotunda avtomatik əks etdirir («Baş Mühasibat Kitabı» modulu ilə inteqrasiya).
-
Digər əməliyyatlar: Aktiv və xidmətlərin balans hesabına daxil olması ilə əlaqədar bütün digər əməliyyatlar.
Modul digər modullar və alt sistemlərlə sıx inteqrasiya olunur. Sənədlərin dövriyyəsində istifadə olunan məlumatlar avtomatik doldurulur: təchizatçı məlumatları kartdan, təchizat şərtləri müqavilədən, mədaxil olunacaq nomenklatura isə təchizatçı sifarişindən götürülür. Bu, əlavə əməliyyatlara ehtiyac yaratmır və məlumatların iki dəfə daxil edilməsinin qarşısını alır.
Modul tələb olunan çap formalarının konfiqurasiyasını və avtomatik yaradılmasını təmin edir:
-
təchizatçı ilə uyğunlaşma aktı;
-
fərqlilik aktı;
-
mədaxil əmri;
-
məxaric əmri;
-
digər sənədlər.
Beləliklə, modul aktiv və xidmətlərin mədaxili proseslərinin idarə edilməsini, təchizat şərtlərindən, təchizatçının vergi bazasından, təşkilati formasından və digər parametrlərdən asılı olmayaraq, tam şəkildə həyata keçirir.
Təchizatçılarla müqavilələrin qeydiyyatı və idarə edilməsi modulu
Təchizatçılarla müqavilələrin qeydiyyatı və idarə edilməsi modulu lizinq şirkəti çərçivəsində müqavilələrin daxili təsdiqləmə proseduruna əsasən sistemdə qeydiyyatını təmin edir. Sistem həmçinin mövcud təchizat müqavilələrinin şərtlərinin dəyişdirilməsini və müxtəlif şərtlərlə bir neçə aktiv müqavilənin qeydiyyatını dəstəkləyir. Modul konfiqurasiya olunmuş mühasibat modeli əsasında «Baş Mühasibat Kitabı» modulu ilə inteqrasiya vasitəsilə avtomatlaşdırılmış mühasibat uçotunu həyata keçirir.
Müqavilələrin idarə edilməsi funksionallığı aşağıdakı imkanları təqdim edir:
-
Təchizat müqaviləsinin yaradılması qəbul olunmuş qərara əsasən və bütün zəruri məlumatların daxil edilməsi ilə:
-
müqavilənin predmeti və əlavələri;
-
bank rekvizitləri;
-
təchizat şərtləri;
-
ödəniş şərtləri;
-
qrafik məlumatlar (skan edilmiş müqavilə surətləri və digər konfiqurasiya oluna bilən növlər);
-
digər məlumatlar.
-
-
Ödəniş cədvəlinin formalaşdırılması: ödəniş tarixləri və məbləğləri, ödəniş hadisələri və şərtləri, gecikmə faizləri, yekun ödəniş və digər dəyərlər müqavilə şərtlərinə uyğun olaraq.
-
Mövcud müqavilə şərtlərində dəyişiklik proseduru: nomenklatura, ödəniş və digər şərtlərin əlavə razılaşma əsasında dəyişdirilməsi.
-
Təchizatçı üzrə limitsiz sayda aktiv müqavilənin qeydiyyatı: sistem eyni təchizatçı ilə birdən çox aktiv müqavilənin idarə olunmasını dəstəkləyir.
-
«Baş Mühasibat Kitabı» modulu ilə inteqrasiya vasitəsilə hər bir əməliyyat üzrə balans və balansdankənar hesabların avtomatik açılması:
-
avans ödənişi;
-
təchizatçı borcunun yaranması;
-
malların/xidmətlərin mədaxili;
-
müqaviləyə əsasən erkən və standart ödənişlər;
-
gecikmə və sanksiyaların hesablanması;
-
cərimələrin ödənilməsi;
-
vergi öhdəlikləri;
-
digər əməliyyatlar.
-
-
Avtomatik mühasibat keçidlərinin yaradılması: yaradılmış hesablar üzrə mühasibat modeli əsasında, o cümlədən vergi öhdəliklərinin yaranması.
-
Müqavilənin avtomatik uzadılması proseduru: müqavilədə uyğun şərt olduqda.
-
Digər əməliyyatlar.
Beləliklə, modul aktiv və xidmət təchizatçıları ilə müqavilələrin idarə olunması ilə bağlı bütün tapşırıqları kompleks şəkildə həll edir.
Aktivlərin lizinqə verilməsi üçün təchizatçıların mərkəzləşdirilmiş idarə edilməsi modulu
Aktivlərin lizinqə verilməsi üçün təchizatçıların mərkəzləşdirilmiş idarə edilməsi modulu lizinq şirkətinə bütün növ təchizatçıları – fiziki şəxslər, fərdi sahibkarlar və hüquqi şəxsləri – “bir pəncərə” prinsipi üzrə idarə etməyə imkan verir.
Təchizatçı kartı yaradıldığı zaman idarəetmə komandası tərəfindən müəyyən edilmiş tip matrisasına uyğun olaraq təchizatçı növləri mütləq təyin edilir. Məsələn: rezident – hüquqi şəxs – avadanlıq təchizatçısı. Sistem təchizatçı tiplərinin və bu tiplərdəki dəyərlərin sayına heç bir məhdudiyyət qoymur.
Təchizatçı tiplərinə əsaslanaraq «Baş Mühasibat Kitabı» modulu ilə inteqrasiya vasitəsilə əməliyyat tipi üzrə mühasibat modeli müəyyən edilir. Nəticədə sistem konfiqurasiya matrisindən zəruri mühasibat hesablarını avtomatik seçir. Beləliklə, əməliyyatlar zamanı insan faktoru tamamilə istisna olunur və analitik uçot məlumatları həmişə sintetik uçot məlumatları ilə uyğun gəlir, əlavə müdaxilə tələb olunmur.
Sistem tənzimlənə bilən konstruktorlar vasitəsilə minimum tələb olunan məlumatların daxil edilməsini nəzarətdə saxlayır və bu məlumatları digər modullarda, o cümlədən idarəetmə hesabatlarının hazırlanmasında istifadə etməyə imkan verir:
-
iqtisadi sektor;
-
qeydiyyat məlumatları;
-
səlahiyyətli şəxslər;
-
təsisçilər;
-
bank rekvizitləri;
-
əlaqə məlumatları;
-
digər məlumatlar.
Modul çərçivəsində filiallar və şöbələr üçün front-office, həmçinin təchizatçıların mərkəzləşdirilmiş idarəsi üçün back-office interfeysi təqdim olunur.
Modulun əsas funksional blokları:
-
təchizatçıların idarə edilməsi, mövcud kartların redaktəsi;
-
daxili stop-list (“qara siyahı”) yaradılması;
-
təchizatçı profillərinin qeydiyyatı və idarə edilməsi;
-
sənədlərin və qrafik məlumatların əlavə edilməsi;
-
təchizatçı kartındakı sənədlərin mövcudluğunun, etibarlılığının və məlumatların yoxlanılması proseduru.
Modul tələb olunan çap formalarının konfiqurasiyasını və avtomatik yaradılmasını təmin edir:
-
təchizatçı anketi və digər sənədlər.
Lizinq aktivlərinin girov və təminatlarının idarə edilməsi modulu
Lizinq aktivlərinin girov və təminatlarının idarə edilməsi modulu lizinq şirkətinə “bir pəncərə” prinsipi üzrə fiziki və hüquqi şəxslər, həmçinin fərdi sahibkarlar üçün girov siyasətini qurmaq və idarə etmək imkanı verir.
Girov və təminat idarəetmə sistemi hər bir girov üzrə ətraflı strukturlaşdırılmış təsviri göstərməklə bütün təminat növlərini dəstəkləyir:
-
daşınmaz əmlak;
-
nəqliyyat vasitələri (gəmi, xüsusi və ya hərbi nəqliyyat, avtomobillər və s.);
-
avadanlıq;
-
zəmanət;
-
təminat məktubları;
-
heyvanlar (iribuynuzlu, kiçik buynuzlu və s.);
-
digər təminat növləri.
Modul üzrə bütün mühasibat modeli daxil edilmiş konstruktor vasitəsilə təşkil olunub. Beləliklə, bütün mühasibat əməliyyatları «Baş Mühasibat Kitabı» modulu ilə inteqrasiya vasitəsilə avtomatik həyata keçirilir.
Modul çərçivəsində filiallar və şöbələr üçün front-office, həmçinin girov və təminat əməliyyatlarının idarəsi üçün back-office interfeysi təqdim olunur.
Modulun əsas funksional blokları:
-
Lizinq şirkətinin girov siyasətinin konfiqurasiyası hər məhsul üzrə əsas parametrləri əhatə edir:
-
girov təminatının strukturu (minimal/maksimal dəyər);
-
müştəri seqmenti;
-
məhsul seqmenti;
-
məhsul;
-
girov əmlakının diskont amili;
-
bazar qiyməti;
-
likvidasiya qiyməti;
-
girov əmlakının mülkiyyətini təsdiqləyən sənədlər;
-
hər bir təminat növü üzrə digər parametrlər.
-
-
Hər təminat növü üzrə mühasibat modelinin konfiqurasiyası (balansdankənar hesablar).
-
balansdankənar girovların restrukturizasiyası.
-
girovların bir lizinq aktivindən digərinə köçürülməsi.
-
girov və təminatların qiymətləndirilməsi və təkrar qiymətləndirilməsi.
-
girov və təminatların monitorinqi.
-
girov əmlak portfelinin idarəsi.
Modul çərçivəsində müxtəlif analitik kəsimlər üzrə hesabatlar hazırlanır, o cümlədən:
-
müştəri qrupları;
-
məhsullar;
-
şöbələr və filiallar;
-
girov və təminat növləri;
-
lizinq portfelinin risk qrupları;
-
digər məlumat seqmentləri.
Modul tələb olunan çap formalarının konfiqurasiyasını və avtomatik yaradılmasını təmin edir:
-
girov müqaviləsi;
-
zəmanət müqaviləsi;
-
girov əmlakının monitorinq qrafiki;
-
digər çap formaları.
Beləliklə, modul lizinq şirkətinin bütün müştəri qrupları üçün girov və təminatların idarə olunması ilə bağlı bütün tapşırıqları kompleks şəkildə həll edir.
Ümidsiz lizinq aktivlərinin idarə edilməsi modulu
Ümidsiz lizinq aktivlərinin idarə edilməsi modulu təşkilata hər bir kredit məhsulu və ya məhsul qrupları üzrə, həm fiziki və hüquqi şəxslər, həm də fərdi sahibkarlar üçün biznes proseslərini texniki mütəxəssis və proqramçı köməyi olmadan, parametrik konstruktorlar vasitəsilə tam avtomatlaşdırmağa imkan verir.
Modul çərçivəsində filiallar və şöbələr üçün front-office, həmçinin lizinq şirkətinin baş ofisinin əməliyyatları təsdiqləməsi üçün back-office interfeysi təqdim olunur.
Ümidsiz lizinq aktivlərinin idarə olunması funksionallığı müxtəlif bloklar və alt sistemləri əhatə edir:
-
Ümidsiz borcun tam və/və ya qismən silinməsi (əsas borc, hesablanmış faizlər);
-
Mühasibat modelinə əsaslanaraq yaradılmış hesablar üzrə avtomatik mühasibat keçidləri («Baş Mühasibat Kitabı» modulu ilə inteqrasiya);
-
Ümidsiz borcun tam və/və ya qismən bərpası (əsas borc, hesablanmış faizlər);
-
Ümidsiz borcun silinməsi üzrə təsdiqləmə proseduru (silinmə təsdiqləmə zəncirinin konfiqurasiyası), nəzərə alınmaqla:
-
limitlər;
-
valyutalar;
-
məhsullar;
-
məhsul qrupları;
-
müştəri qrupları.
-
Modul çərçivəsində silinmiş ümidini itirmiş borclar üzrə müxtəlif analitik kəsimlər üzrə hesabatlar hazırlanır, o cümlədən:
-
şöbələr;
-
filiallar;
-
məhsullar;
-
müştəri qrupları;
-
borcun müddətləri;
-
lizinqə verilmiş aktiv qrupları;
-
digər məlumat seqmentləri.
Beləliklə, modul lizinq şirkətinə ümidini itirmiş lizinq aktivlərinin idarə olunması ilə bağlı bütün tapşırıqları həm fiziki və hüquqi şəxslər, həm də fərdi sahibkarlar üçün sistem çərçivəsində tam həll etməyə imkan verir.
Lizinq müqavilələri üzrə ümidini itirmiş aktivlərin idarə edilməsi modulu
Lizinq müqavilələri üzrə ümidini itirmiş borcların idarə edilməsi modulu təşkilata hər bir lizinq məhsulu və ya məhsul qrupları üzrə, həm fiziki və hüquqi şəxslər, həm də fərdi sahibkarlar üçün biznes proseslərini texniki mütəxəssis və proqramçı köməyi olmadan, parametrik konstruktorlar vasitəsilə qurmaq imkanı verir.
Modul çərçivəsində filiallar və şöbələr üçün front-office, həmçinin ümidini itirmiş borcların idarə olunması mərhələlərinin konfiqurasiyası və xarici sistemlərlə (call center və digər) inteqrasiya üçün back-office interfeysi təqdim olunur.
Ümidini itirmiş borcların idarə olunması funksionallığı müxtəlif bloklar və alt sistemləri əhatə edir:
-
müştəri qruplarının müəyyən edilməsi;
-
məhsulların müəyyən edilməsi;
-
ümidini itirmiş lizinq aktivlərinin portfelinin formalaşdırılması;
-
ümidini itirmiş lizinq aktivləri ilə işləmək üçün müxtəlif ssenarilərin yaradılması;
-
müxtəlif ssenarilər üzrə borc idarəetmə addımlarının müəyyən edilməsi;
-
addımların müxtəlif məntiqi xüsusiyyətlər üzrə qruplaşdırılması;
-
ssenarilər arasında keçid qaydalarının müəyyən edilməsi;
-
addımlar arasında keçid qaydalarının müəyyən edilməsi;
-
lizinq şirkətinin menecerlərinin/işçilərinin müəyyən edilməsi və müəyyən addımlar üzrə məsul şəxslərin təyin edilməsi;
-
ümidini itirmiş lizinq aktivləri portfelinə uyğun planlı addım qrafikinin yaradılması;
-
faktiki icra ilə planlı göstəricilərin müqayisəsi və səbəblərin göstərilməsi;
-
ümidini itirmiş lizinq aktivləri idarəetmə departamentinin menecerlərinin fəaliyyət nəticələri və səbəblər siyahısının hazırlanması.
Modul çərçivəsində müxtəlif analitik kəsimlər üzrə hesabatlar hazırlanır, o cümlədən:
-
risk qrupları;
-
şöbələr;
-
filiallar;
-
məhsullar;
-
müştəri qrupları;
-
icra olunmuş addımlar;
-
icra olunmamış addımlar;
-
müddətlər;
-
lizinqə verilmiş aktiv qrupları;
-
addımların icra olunmamasının səbəbləri;
-
digər məlumat seqmentləri.
Beləliklə, modul lizinq şirkətinə ümidini itirmiş lizinq aktivlərinin idarə olunması və idarəetmə nəticələrinin işlənməsi ilə bağlı bütün tapşırıqları həm fiziki və hüquqi şəxslər, həm də fərdi sahibkarlar üçün kompleks şəkildə həll etməyə imkan verir.
Lizinq müqavilələri üzrə ehtiyatların idarə edilməsi modulu
Lizinq müqavilələri üzrə ehtiyatların idarə edilməsi modulu lizinq şirkətinə ehtiyatların formalaşdırılması və bərpası ilə bağlı bütün prosesləri tam avtomatlaşdırmağa imkan verir, bununla yanaşı, əməliyyatların nəticələri mühasibat keçidlərində əks olunur. Sistem fiziki və hüquqi şəxslər, həmçinin fərdi sahibkarlar üçün «Baş Mühasibat Kitabı» modulu ilə inteqrasiya vasitəsilə işləyir.
Modul parametrik konstruktor vasitəsilə potensial zərərlər və itkilər üzrə ehtiyatların (PZI) hesablanması biznes prosesinin qurulmasını təmin edir. Bu struktura lizinq şirkətinə proqramçı və texniki mütəxəssis köməyi olmadan ehtiyatların hesablanmasını idarə etməyə, təşkilatın cari vəziyyətinə və ya tənzimləyici tələblərə tez reaksiya verməyə imkan verir.
Bütün ehtiyat hesablaması əməliyyatları sistemin digər modulları ilə tam inteqrasiya olunub, o cümlədən: lizinq müqavilələrinin idarə olunması modulu və «Baş Mühasibat Kitabı» modulu. Nəticədə, bütün hesablamalar və mühasibat uçotu avtomatik aparılır, insan müdaxiləsi tələb olunmur.
Modul çərçivəsində filiallar və şöbələr üçün front-office, həmçinin ehtiyatların hesablanması və bərpasının idarəsi üçün back-office interfeysi təqdim olunur.
Modulda ehtiyatların tiplərinin iki əsas blok üzrə konfiqurasiyası mümkündür:
-
Ümumi ehtiyat – əsas borc (əsas borc, gecikməsiz)
-
Xüsusi ehtiyat – əsas borc (gözlənilən gecikmiş borc)
-
Ümumi ehtiyat – faiz borcu
-
Xüsusi ehtiyat – faiz borcu (o cümlədən cərimə və gecikmə faizləri)
Ehtiyatların idarə edilməsi funksionallığı müxtəlif bloklar və alt sistemləri əhatə edir:
-
lizinq müqavilələrinin təsnifatı ehtiyat hesablaması üzrə iki blok üzrə (ümumi və xüsusi ehtiyat) müxtəlif seqmentlər üzrə:
-
müştəri qrupu;
-
məhsul qrupu;
-
lizinq məhsulları;
-
valyuta;
-
gecikmiş günlərin sayı (əsas borc və/və ya faizlər);
-
risk-skoring (ayrı risk idarəetmə modulu tərəfindən tənzimlənir);
-
lizinq portfelinin digər seqmentasiya parametrləri.
-
-
hər bir ehtiyat növü üzrə faizlərin təyini (normal, qənaətbəxş, nəzarətdə, şübhəli, itki/silgi və s.);
-
ehtiyat məbləğlərinin avtomatik hesablanması:
-
yalnız əsas borc üçün;
-
yalnız faizlər üçün;
-
əsas borc və faizlər üçün;
-
-
hesablanmış ehtiyatlar üzrə mühasibat keçidlərinin avtomatik yaradılması «Baş Mühasibat Kitabı» modulu ilə inteqrasiya vasitəsilə;
-
lizinq müqavilələrinin təsnifatının dəyişdirilməsi proseduru və dəyişikliklərin mühasibat uçotunda əks olunması;
-
ehtiyat hesablaması dəyərlərinin dəyişdirilməsi proseduru və dəyişikliklərin mühasibat uçotunda əks olunması;
-
ehtiyat hesablaması zamanı lizinq müqavilələri üzrə təminatın dəyərinin nəzərə alınması.
Modul çərçivəsində müxtəlif analitik kəsimlər üzrə hesabatlar hazırlanır, o cümlədən:
-
risk qrupları;
-
şöbələr;
-
filiallar;
-
məhsullar;
-
müştəri qrupları;
-
müddətlər;
-
lizinqə verilmiş aktiv qrupları;
-
digər məlumat seqmentləri.
Müştərinin maliyyə vəziyyətinin və lizinqə verilmiş aktivlərin monitorinqi modulu
Müştərinin maliyyə vəziyyətinin və lizinqə verilmiş aktivlərin monitorinqi modulu lizinq şirkətinə bütün növ lizinq müqavilələri və lizinqə verilmiş aktivlər üzrə monitorinq proseslərini tam avtomatlaşdırmağa imkan verir, həm fiziki, həm hüquqi şəxslər, həm də fərdi sahibkarlar üçün.
Sistemin funksionallığı aşağıdakıları dəstəkləyir:
-
planlı monitorinq (qrafik üzrə);
-
qeyri-planlı monitorinq.
Hər bir lizinq müqaviləsi üzrə sistemdə iki və daha çox monitorinq qrafiki yaradıb saxlanıla bilər.
Sistemdə daxil edilmiş konstruktor vasitəsilə lizinq şirkəti texniki mütəxəssislərin iştirakı olmadan bütün monitorinq proseslərini idarə edə bilər, müxtəlif monitorinq qrafiklərinin şablonlarını yaradaraq onları fərqli müştəri qruplarına, məhsul qruplarına və məhsullara təyin edə bilər.
Monitorinq funksionallığı aşağıdakı blok və alt sistemləri əhatə edir:
-
planlı qrafiklərin və qeyri-planlı yoxlamaların qeydiyyatı (müştərilər və/və ya zəmanətçilər);
-
monitorinq dövrlərinin müəyyən edilməsi;
-
monitorinq növlərinin müəyyən edilməsi (şirkətə səfər, məlumat sorğusu, maliyyə hesabatlarının sorğusu, açıq mənbələrdən kəsişməli yoxlamalar). Bütün monitorinq növləri qrafikdə göstərilə və lizinq şirkətinin işçiləri tərəfindən paralel rejimdə həyata keçirilə bilər;
-
monitorinq nəticələrinin strukturlaşdırılmış formatda qeydiyyatı, o cümlədən maliyyə analizinin nəticələri:
-
hüquqi şəxslər və fərdi sahibkarlar üçün balans;
-
mənfəət və zərər hesabatı (MZH);
-
pul vəsaitlərinin hərəkəti üzrə hesabat (PƏH);
-
-
monitorinq üzrə mütəxəssisin seçilmə metodunun təyini (təsadüfi, regionların monitorinqi üçün, müştəri qruplarının monitorinqi üçün və s.);
-
monitorinq nəticələrinə əsasən müştərinin risk qrupundan digər qrupa keçirilməsi və lizinq müqavilələri üzrə ehtiyatların hesablanması/modifikasiyası.
Modul çərçivəsində hesabatlar müxtəlif analitik kəsimlər üzrə hazırlanır, o cümlədən:
-
işçilər;
-
şöbələr;
-
filiallar;
-
məhsullar;
-
müştəri qrupları;
-
lizinqə verilmiş aktivlər;
-
müddətlər;
-
digər məlumat seqmentləri.
Modul tələb olunan çap formalarının konfiqurasiyasını və avtomatik yaradılmasını təmin edir:
-
monitorinq protokolu;
-
digər çap formaları.
Beləliklə, modul lizinq şirkətinə lizinq götürənin maliyyə vəziyyətinin və lizinqə verilmiş aktivlərin monitorinqini aparmaq, həmçinin monitorinq nəticələrini sistem daxilində işləmək üzrə bütün tapşırıqları fiziki və hüquqi şəxslər, həmçinin fərdi sahibkarlar üçün həll etməyə imkan verir.
Lizinq ödənişlərinin idarə edilməsi modulu
Lizinq ödənişlərinin idarə edilməsi modulu lizinq şirkətinə fiziki və hüquqi şəxslər, həmçinin fərdi sahibkarlar üçün bütün ödəniş proseslərini tam avtomatlaşdırmağa imkan verir və məhsul üzrə qurulmuş mühasibat modelinə uyğun olaraq əməliyyatları avtomatik mühasibat uçotuna gətirir («Baş Mühasibat Kitabı» modulu ilə inteqrasiya vasitəsilə).
Sistem həm manuel, həm də avtomatik şəkildə lizinq müqavilələri üzrə borcların ödənilməsini dəstəkləyir.
Sistemdə daxil edilmiş konstruktor vasitəsilə lizinq şirkəti avtomatik borc ödənişlərinin prioritetliyini təyin edə bilər. Məsələn, maliyyə lizinqi üçün prioritet sırası belədir:
-
gecikmiş cərimə və faizlər;
-
gecikmiş hesablanmış faizlər;
-
gecikmiş əsas borc;
-
cari hesablanmış faizlər;
-
cari əsas borc.
Modul həmçinin manuel ödəniş rejimini dəstəkləyir və aşağıdakı əməliyyatları həyata keçirməyə imkan verir:
-
fərdi kredit planı;
-
ödəniş məbləğinin digər ödəniş məntiqinə uyğun yenidən paylanması (məsələn, əvvəlcə əsas borc, sonra faizlər, sonra gecikmiş faizlər və s.);
-
məhkəmə qərarına əsasən fərdi silinmə və digər xüsusi hallar.
Modul digər GNI Software modulları və xarici sistemlərlə, o cümlədən ödəniş terminalları və müxtəlif ödəniş sistemi aqreqatorları ilə sıx inteqrasiya olunub. Sistem satış kanallarını nəzərə alaraq analitik hesabatların hazırlanmasını təmin edir:
-
filiallar və şöbələr;
-
internet satışları;
-
mobil tətbiq;
-
ödəniş terminalları və digər terminallar.
Lizinq ödənişlərinin idarə edilməsi funksionallığı müxtəlif blok və alt sistemləri əhatə edir:
-
əməliyyat növü (ilkin ödəniş, ödəniş, borcun bağlanması);
-
valyuta;
-
müştəri bütün rekvizitləri ilə («Müştərilərin mərkəzləşdirilmiş idarə olunması» modulu ilə inteqrasiya);
-
lizinq müqaviləsi bütün rekvizitləri ilə (cərimə faizləri üzrə borc, hesablanmış faizlər üzrə borc, əsas borc və digər məlumatlar);
-
hesablanmış ehtiyatlar üzrə avtomatik mühasibat keçidlərinin yaradılması mühasibat modelinə əsaslanaraq, «Baş Mühasibat Kitabı» modulu ilə inteqrasiya vasitəsilə.
Modul tələb olunan çap formalarının konfiqurasiyasını və avtomatik yaradılmasını təmin edir:
-
borcun bağlanmasını təsdiqləyən məktub;
-
digər çap formaları.
Lizinq müqavilələrinin idarə edilməsi modulu
Lizinq müqavilələrinin idarə edilməsi modulu lizinq şirkətinə lizinq müqavilələrini sistemdə qeydiyyata almağa imkan verir. Qeydiyyat təsdiqlənmiş memoran zənciri əsasında həyata keçirilir və məhsul üzrə qurulmuş mühasibat modelinə uyğun olaraq avtomatik mühasibat uçotu təmin olunur («Baş Mühasibat Kitabı» modulu ilə inteqrasiya vasitəsilə).
Lizinq müqavilələrinin idarə edilməsi funksionallığı aşağıdakı imkanları əhatə edir:
-
lizinq müqaviləsinin yaradılması (və ya qrup maliyyələşdirməsi zamanı bir neçə müqavilənin yaradılması) şirkət tərəfindən qəbul edilmiş qərara əsasən;
-
lizinq müqaviləsi üzrə ödəniş qrafikinin formalaşdırılması (əsas borc, hesablanmış faizlər, ödənişlər və məhsulun şərtlərinə uyğun digər göstəricilər);
-
aktivlərin lizinqə verilməsi ilə bağlı bütün sığorta müqavilələrinin ödəniş qrafikinin yaradılması;
-
lizinq müqaviləsi üzrə monitorinq qrafikinin hazırlanması;
-
hər əməliyyat üzrə tələb olunan balans və balans xarici hesabların avtomatik açılması («Baş Mühasibat Kitabı» modulu ilə inteqrasiya), hesablar müştəri/müqavilə üzrə və ya seçilmiş mühasibat modelinə uyğun olaraq ümumi balans hesabları kimi açılır. Əməliyyatlar:
-
aktivlərin lizinqə verilməsi;
-
gecikmələrin yaranması;
-
erkən və standart ödənişlər;
-
restrukturizasiya;
-
risk/qənaət qruplarının dəyişməsi;
-
faizlərin və/və ya əsas borcun silinməsi;
-
faizlərin və/və ya cərimə faizlərinin hesablanmasının dayandırılması və bərpası;
-
digər əməliyyatlar.
-
-
yaradılmış hesablar üzrə mühasibat keçidlərinin avtomatik formalaşdırılması, həm gəlir, həm də xərclər daxil olmaqla («Baş Mühasibat Kitabı» modulu ilə inteqrasiya vasitəsilə);
-
təsdiqlənmiş memoran çərçivəsində lizinq müqaviləsinin və/və ya təminat müqavilələrinin (zəmanət və girov) qeydiyyatı, bütün lazımi balans xarici hesabların açılması və mühasibat keçidlərinin avtomatik yaradılması.
Modul tələb olunan çap formalarının konfiqurasiyasını və avtomatik yaradılmasını təmin edir:
-
lizinq müqaviləsi;
-
ödəniş qrafiki;
-
girov müqaviləsi;
-
müştərinin maliyyə vəziyyəti və aktivlərin monitorinq qrafiki;
-
digər çap formaları.
Modul həmçinin lizinq öhdəliklərinin müştəri tərəfindən ödənilməsi üzrə avtomatik billing-in bütün mümkün ödəniş kanalları vasitəsilə qrafiklər və billing şərtlərinə uyğun olaraq həyata keçirilməsini dəstəkləyir.
Lizinq müqavilələrinin restrukturizasiyası modulu
Lizinq müqavilələrinin restrukturizasiyası modulu lizinq şirkətinə mövcud lizinq müqavilələrinin şərtlərinə dəyişikliklər etməyə imkan verir. Dəyişikliklər sistemdə lisenziya memoranı üzrə təsdiqlənmiş razılaşma zənciri əsasında həyata keçirilir və məhsul üzrə qurulmuş mühasibat modelinə uyğun olaraq avtomatik mühasibat uçotu təmin olunur.
Sistemin dəstəklədiyi restrukturizasiya növləri:
-
faizlərin və/və ya cərimə faizlərinin dondurulması (ödəniş müəyyən hadisələr baş verdikdə müddət sonunda);
-
hesablanmış faizlərin və/və ya cərimə faizlərinin silinməsi;
-
lizinq müqaviləsinin bir valyutadan digərinə xüsusi məzənnə ilə keçirilməsi;
-
bütün növ lizinq müqavilələrinin uzadılması;
-
xüsusi ödəniş qrafiklərinin yaradılması (yalnız faizlərin ödənilməsi, əsas borcun və faizlərin mövsümi ödənişi, əsas borcun müəyyən dövrlərdə ödənilməsi və digər müxtəlif ssenarilər);
-
hesablanmış faizlərin kapitalizasiyası;
-
digər restrukturizasiya növləri.
Restrukturizasiya funksionallığı aşağıdakı imkanları təmin edir:
-
restrukturizasiya şərtlərinə uyğun olaraq lizinq müqaviləsi üzrə yeni ödəniş qrafikinin formalaşdırılması;
-
müştərinin maliyyə vəziyyəti və lizinqə verilmiş aktivlərin monitorinqi üzrə yenilənmiş qrafikin hazırlanması;
-
hesablanmış əməliyyatlar üzrə avtomatik mühasibat keçidlərinin yaradılması («Baş Mühasibat Kitabı» modulu ilə inteqrasiya vasitəsilə);
-
təsdiqlənmiş memoran çərçivəsində təminat müqavilələrinin qeydiyyatı (zəmanət və ya girov müqavilələri);
-
təsdiqlənmiş memoran çərçivəsində sığorta müqavilələrinin qeydiyyatı (əmlak sığortası və digər sığorta növləri).
Modul tələb olunan çap formalarının konfiqurasiyasını və avtomatik yaradılmasını təmin edir:
-
lizinq müqaviləsi (əlavə saziş);
-
yeni ödəniş qrafiki;
-
yeni girov müqaviləsi;
-
müştərinin maliyyə vəziyyəti və lizinqə verilmiş aktivlərin monitorinq qrafiki;
-
digər çap formaları.
Beləliklə, modul lizinq şirkətinə mövcud lizinq müqavilələrinin şərtlərini dəyişmək üçün bütün lazımi alətləri təmin edir, həm avtomatik ssenari üzrə, həm də şirkət əməkdaşları tərəfindən manuel rejimdə, hüquqi və fiziki şəxslər və fərdi sahibkarlar üçün.
Lizinq ərizələrinin təsdiqi üzrə komitələrin və biznes-proseslərin idarə edilməsi modulu
Bu modul lizinq şirkətinə komitələrin yaradılması və idarə olunması üzrə misilsiz imkanlar təqdim edir – tək bir üzvdən ibarət komitələrdən tutmuş fərqli tərkib və səlahiyyətlərə malik limitsiz sayda komitələrə qədər. Bütün proseslər şirkətin tələblərinə uyğun olaraq, inteqrasiya olunmuş konstruktordan istifadə etməklə, proqramçı və texniki mütəxəssislərin köməyi olmadan “bir pəncərə” prinsipi üzrə idarə edilir.
Konstruktorda əsas parametrlər və funksiyalar:
-
Komitənin səviyyəsinin müəyyən edilməsi (1-ci səviyyə, 2-ci səviyyə və s.);
-
Komitənin struktur bölməyə təyin olunması/ seçilməsi (ümumi təşkilat, konkret filial və ya bölmə);
-
Hər bir komitə üçün səsvermə növünün seçilməsi (çoxluq səsi, yekdil qərar, faizlə çoxluq);
-
Qərar qəbul etmək üçün lazım olan səs çoxluğunun faizlə göstərilməsi;
-
Komitə üzvlərinin statusunun müəyyən edilməsi (sədrlə və ya sədrsiz);
-
Komitə üzvlərinin sayı;
-
Qərar qəbul etmək üçün minimum üzv sayı;
-
Digər parametrlər.
Modul komitə üzvlərinin və sədrlərinin təyini/yenidən təyini funksiyasını da əhatə edir və bu, lizinq şirkətinin insan resursları moduluyla inteqrasiya olunaraq həyata keçirilir.
Biznes-proseslərin tənzimlənməsi konstrukturu:
Komitələrin formalaşmasından sonra modul lizinq ərizələrinin təsdiqi üçün biznes-prosesin qurulmasına imkan verir. Konstruktorda əsas parametrlər:
-
Məhsul qrupunun seqmentasiyası (maliyyə, əməliyyat lizinqi);
-
Müəyyən məhsul üzrə ayrı qaydaların təyin edilməsi;
-
Lizinq ərizələrinin təsdiq zəncirinin struktur bölməyə təyini;
-
Baxış üçün başlanğıc məbləğ və valyuta;
-
Maksimal təsdiq limiti;
-
Verilmə şərtləri (standart, qeyri-standart);
-
Ardıcıllıq prinsipi (son təsdiq və ya əlavə səviyyə);
-
Məhsulu təsdiq edən komitə;
-
Məhsul üzrə təsdiq ardıcıllığı;
-
Qərarın təyini (maliyyə təminatı / restrukturizasiya);
-
Digər parametrlər.
Əlavə funksionallıqlar:
-
Online səsvermə imkanı ilə bütün komitə üzvlərinin iştirakını təmin edir;
-
Komitələrin iş axınını izləmə funksiyası, qərar qəbulunun sürətini və xidmət keyfiyyətini artırır;
-
Tələb olunan çap formalarını avtomatik tərtib etmək imkanı: səsvermə protokolu və digər sənədlər.
Nəticə:
Bu modul lizinq şirkətinin bütün növ müştərilər üçün lizinq ərizələrinin/memoranumdların təsdiq biznes-proseslərini texniki dəstək olmadan qurmasına və idarə etməsinə tam imkan verir, həmçinin qərarların səmərəli və şəffaf qəbulunu təmin edir.
Hüquqi şəxslər və fərdi sahibkarlar üçün ərizə və lizinq memorandumları idarəetmə modulu
Hüquqi şəxslər və fərdi sahibkarlar üçün ərizə və lizinq memorandumları idarəetmə modulu
Həmin modul lizinq memorandumlarının təqdim olunmasından tutmuş onların işlənməsi, ilkin təsdiqi və son qərar üçün komitəyə göndərilməsinə qədər bütün prosesin tam avtomatlaşdırılmasına imkan verir. Tam təsdiqlənmiş memorandumlar daha sonra korporativ müştərilər üçün bütün növ lizinq müqavilələrinin idarəetmə sisteminə ötürülür: maliyyə lizinqi və əməliyyat lizinqi.
Modul potensial korporativ müştərilərin bütün biznes layihələri üzrə aktivlərin lizinqə verilməsini dəstəkləyir:
-
tikinti və mürəkkəb infrastruktura layihələri;
-
start-up layihələrinin başlanması;
-
mövcud biznesin inkişafı;
-
kənd təsərrüfatı layihələri (fermerlər – avadanlıq, heyvanlar, texnika).
Sistem daxilindəki qurucu vasitəsi ilə təşkilatlar korporativ müştərilər üçün lizinq memorandumunun (ərizənin) formasını idarə edə bilərlər:
-
sahələrin məcburi və məcburi olmayan olmasını təyin etmək;
-
fərqli dəyərlərə əsasən sahələr arasında qarşılıqlı əlaqələri müəyyən etmək;
-
açılan siyahıları yaratmaq və redaktə etmək.
Modul həm filial və şöbələr üçün ön-ofis interfeysini, həm də bankın avtomatlaşdırılmış sistemi və xarici sistemlər/servislərlə inteqrasiya üçün arxa-ofis interfeysini təmin edir:
-
müştərilər, zəmanətçilər, hüquqi şəxslərin və fərdi sahibkarların sahibləri haqqında dövlət məlumat servisləri;
-
səhmdarların/qurucuların gəlirləri haqqında dövlət servisləri (vergi idarəsi, sosial sığorta fondu və s.);
-
kredit bürolarından məlumat servisləri;
-
daşınar və daşınmaz əmlak barədə dövlət çıxarışları servisləri;
-
digər servislər.
Korporativ müştərilər üçün aktivlərin lizinqə verilməsi memorandumları müştərilərin mərkəzləşdirilmiş idarəetmə moduluna (CRM) inteqrasiya olunub. Nəticədə bütün lazımi müştəri məlumatları avtomatik olaraq memorandumlara daxil edilir.
Sistem memorandum hazırlanarkən bir sıra nəzarət prosedurlarını təmin edir:
-
maliyyə təşkilatının ümumi limitinə nəzarət;
-
şirkət direktorunun etibarlı şəxsiyyət sənədinin mövcudluğu;
-
maliyyə təşkilatı ilə əlaqəli şəxslərin yoxlanması;
-
lazım olan bütün əlavə sənəd və qrafik məlumatların mövcudluğu.
Sistem potensial müştərinin digər lizinq müqavilələrində iştirakını, zəmanətçi və ya əlaqəli şəxs statusunu yoxlayır və digər yoxlamaları aparır.
Korporativ müştərilər üçün lizinq memorandumuna daxil olan əsas bölmələr:
-
Maliyyələşdirmə şərtləri (müddət, valyuta, məbləğ, faiz, güzəştli günlər və s.);
-
Müştəri profili (ümumi məlumat, əlaqə, idarəetmə, qurucular, əlaqəli şirkətlər);
-
Bazar analizi (müştərinin bazar payı, rəqiblər, əsas tədarükçülər, biznesin güclü və zəif tərəfləri, məhsul və xidmətlərin üstünlükləri, mövsümlük, ekoloji və sosial təsir);
-
Layihə analizi (maliyyələşdirmə növü, layihə mərhələləri, ümumi məbləğ, qurucu və təşkilat tərəfindən maliyyələşdirmə %, layihə təcrübəsi);
-
Maliyyə analizi – memorandumda əsas blokdur və qərar qəbul edilməsində əsas rol oynayır. Bu blokda daxildir:
-
Balans – müstəqil yaradılan balanslar, müxtəlif tarixlər üçün, Excel-dən avtomatik yükləmə imkanı;
-
Gəlir və zərər hesabatı (OİZ) – sərbəst yaradılan və Excel-dən yüklənən hesabatlar;
-
Nağd pul axını hesabatı (NPA) – sərbəst yaradılan və Excel-dən yüklənən hesabatlar;
-
Proqnozlar – gəlir və zərər, nağd pul axını üçün sərbəst yaradılan və faktiki məlumatlara əsaslanan proqnozlar;
-
Kross-yoxlamalar – minimal maliyyə göstəriciləri ilə müqayisə;
-
Kredit tarixçəsi – müştəri və əlaqəli şəxslər üçün;
-
Hesab dövriyyələri – bank çıxarışlarının təhlili;
-
Təminat – girovlar – müxtəlif aktivlərin qeydiyyatı və dəyərləndirilməsi;
-
Sənəd və qrafik məlumatlar – minimal paket sənədlərin idarə olunması və elektron saxlama;
-
Monitorinq qaydaları – maliyyə monitorinqinin şərtləri və periodikliyi;
-
Memorandumun təsdiq proseduru – komitə və iş prosesləri ilə inteqrasiya;
-
Lizinq aktivləri – maliyyə və əməliyyat lizinqi, aktivlərin təminatla əlaqəsi;
-
Əlavə xidmətlər və öhdəliklər – GPS, texniki xidmət və s.;
-
Sığorta – aktivlərin və digər məhsulların sığortalanması.
-
Modul əsas funksional bloklara malikdir:
-
lizinq memorandumlarının yaradılması və qeydiyyatı;
-
memorandumun əvvəlcədən hazırlanması;
-
memorandumların təsdiqə göndərilməsi;
-
avtomatik maliyyə analizinin aparılması;
-
lizinq və sığorta məhsulları üzrə ilkin qrafiklərin yaradılması;
-
müştəri məlumatlarının məhsul şərtlərinə uyğunluğunun yoxlanması.
Sistem tələb olunan çap formalarını avtomatik hazırlaya bilir:
-
lizinq üçün ərizə;
-
kredit memorandum / müştəri anketi;
-
şəxsi məlumatların emalına razılıq;
-
müxtəlif məlumat mənbələrinə sorğuya razılıq, o cümlədən kredit tarixçəsi bürosuna sorğu;
-
digər sənədlər.
Modul həm ilkin, həm də təkrar lizinq əməliyyatları üçün istifadə olunur, eləcə də konsultasiya listlərinin yaradılması və memorandumların hazırlanması, mövcud lizinq müqavilələrinin restrukturizasiyası üçün prosedurlar həyata keçirir.
Nəticədə sistem hüquqi şəxslər və fərdi sahibkarlar üçün lizinq aktivlərinin verilməsində, memorandumların yaradılması və təsdiq prosesinin tam avtomatlaşdırılmasını təmin edir.
Fiziki şəxslər üçün müraciətlərin və lizinq memorandumlarının idarə olunması modulu
Fiziki şəxslər üçün ərizə və lizinq memorandumları idarəetmə modulu
Bu modul fiziki şəxslər üçün lizinq memorandumlarının təqdim edilməsindən tutmuş onların işlənməsi, ilkin təsdiqi və son qərar üçün komitəyə göndərilməsinə qədər bütün prosesi tam avtomatlaşdırmağa imkan verir. Tam təsdiqlənmiş memorandumlar daha sonra fiziki şəxslər üçün bütün növ lizinq müqavilələrinin idarəetmə sisteminə ötürülür: maliyyə lizinqi və əməliyyat lizinqi.
Sistem daxilindəki qurucu vasitəsi ilə təşkilatlar fiziki şəxslər üçün lizinq memorandumunun (ərizənin) formasını idarə edə bilərlər:
-
sahələrin məcburi və məcburi olmayan olmasını təyin etmək;
-
fərqli dəyərlərə əsasən sahələr arasında qarşılıqlı əlaqələri müəyyən etmək;
-
açılan siyahıları yaratmaq və redaktə etmək.
Modul həm filial və şöbələr üçün ön-ofis interfeysini, həm də bankın avtomatlaşdırılmış sistemi və xarici sistemlər/servislərlə inteqrasiya üçün arxa-ofis interfeysini təmin edir:
-
müştəri və zəmanətçilər haqqında dövlət məlumat servisləri;
-
müştərinin gəlirləri barədə məlumat servisləri (vergi idarəsi, sosial sığorta fondu və s.);
-
kredit bürolarından məlumat servisləri;
-
daşınar və daşınmaz əmlak barədə dövlət çıxarışları;
-
borcalanların skorinq bal hesablamaları sistemləri;
-
digər servislər.
Fiziki şəxslərin maliyyə lizinqi memorandumları müştərilərin mərkəzləşdirilmiş idarəetmə moduluna (CRM) və digər tələb olunan sistemlərə inteqrasiya olunub. Nəticədə bütün zəruri müştəri məlumatları avtomatik olaraq memorandumlara daxil edilir.
Sistem memorandum hazırlanarkən aşağıdakı nəzarət prosedurlarını təmin edir:
-
müştərinin etibarlı şəxsiyyət sənədinin mövcudluğu;
-
bütün tələb olunan sənəd və qrafik məlumatların mövcudluğu;
-
müştərinin biometrik məlumatlarının yoxlanması;
-
aktivin lizinqə verilməsi üçün təşkilat balansında mövcudluğu.
Sistem potensial borcalanın digər lizinq müqavilələrində iştirakını, zəmanətçi və əlaqəli şəxs statusunu və digər əlaqələri yoxlayır.
Fiziki şəxslər üçün lizinq memorandumuna daxil olan əsas bölmələr:
-
Məhsul və maliyyələşdirmə şərtləri (lizinq növü, müddət, valyuta, məbləğ, faiz və digər parametrlər);
-
Müştəri profili, daxil olmaqla:
-
şəxsiyyət məlumatları (ad, soyad, doğum tarixi, şəxsiyyət vəsiqəsi nömrəsi və s.);
-
əlaqə məlumatları (iş telefonu, mobil, ev telefonu, əlaqə şəxsləri);
-
gəlir mənbələri və miqdarı;
-
xərclər (aylıq xərclərin kateqoriyalar üzrə bölgüsü);
-
sosial analiz (skorinq balı və avtomatik qərar qəbul etmə üçün sorğular);
-
-
Maliyyə analizi – müxtəlif nisbətlərin avtomatik hesablanması və müqayisəsi;
-
Təminat – daşınmaz əmlak, nəqliyyat, zəmanətçi/ortaq borcalan, digər girovlar;
-
Sənəd və qrafik məlumatlar – şəxsiyyət təsdiqi sənədləri, fotoşəkillər və digər sənədlər;
-
Biometriya – barmaq izi (Touch ID), üz tanıma (Face ID);
-
Kredit tarixçəsi;
-
Monitorinq qaydaları;
-
Memorandumun təsdiq proseduru – komitə və iş prosesləri ilə inteqrasiya olunmuş avtomatlaşdırılmış təsdiq zənciri;
-
Lizinq aktivləri – avadanlıq, texnika, heyvanlar və digər aktivlər;
-
Əlavə xidmətlər və öhdəliklər – GPS-naviqasiya, texniki xidmət və s.;
-
Sığorta – həyat, lizinq aktivləri, iş itkisi və digər növlər.
Modul əsas funksional bloklara malikdir:
-
lizinq memorandumlarının yaradılması və qeydiyyatı;
-
memorandumun əvvəlcədən hazırlanması və təxirə salınması;
-
memorandumların təsdiqə göndərilməsi;
-
avtomatik maliyyə analizinin aparılması;
-
lizinq və sığorta məhsulları üzrə ilkin qrafiklərin yaradılması;
-
müştəri məlumatlarının məhsul şərtlərinə uyğunluğunun yoxlanması.
Sistem tələb olunan çap formalarını avtomatik hazırlaya bilir:
-
lizinq üçün ərizə;
-
lizinq memorandum / müştəri anketi;
-
şəxsi məlumatların emalına razılıq;
-
müxtəlif məlumat mənbələrinə sorğuya razılıq, o cümlədən kredit tarixçəsi bürosuna sorğu;
-
digər sənədlər.
Modul həm ilkin, həm də təkrar lizinq əməliyyatları üçün istifadə olunur, konsultasiya listlərinin yaradılması və memorandumların hazırlanmasını təmin edir. Bundan əlavə, modul mövcud lizinq müqavilələrinin restrukturizasiyası və təsdiqi üçün avtomatlaşdırılmış prosedurları həyata keçirir.
Nəticədə sistem fiziki şəxslər üçün lizinq aktivlərinin verilməsi, memorandumların hazırlanması və təsdiq prosesinin tam avtomatlaşdırılmasını təmin edir.
Lizinq məhsullarının mərkəzləşdirilmiş idarəetmə modulu
Lizinq məhsullarının mərkəzləşdirilmiş idarəetmə modulu
Bu modul “bir pəncərə” prinsipi ilə bütün növ lizinq məhsullarının yaradılması və idarə edilməsinə geniş imkanlar təqdim edir, o cümlədən: maliyyə lizinqi və əməliyyat lizinqi.
Modul çərçivəsində mərkəzləşdirilmiş məhsul idarəçiliyi üçün ön-ofis interfeysi və təşkilatın avtomatlaşdırılmış bank sistemi və digər xarici proqram kompleksləri ilə inteqrasiya üçün arxa-ofis interfeysi təmin olunur.
Modulun əsas xüsusiyyətləri və imkanları:
-
Məhsulların yaradılması və idarə edilməsi:
-
Məhsulların yaradılması, kateqoriyalara bölünməsi və idarə olunması;
-
Lizinq məhsullarının və maliyyələşdirmə şərtlərinin bütün alt növlərə uyğun qurulması (əməliyyat, maliyyə).
-
-
Mühasibat modeli və maliyyə siyasətinin idarə olunması:
-
Mühasibat modeli üzrə məhsulları təyin etmək (balans və balansdan kənar hesabların məhsula bağlanması);
-
Hər bir məhsul üzrə mühasibat əməliyyatlarını təyin etmək: faizlərin hesablanması, gecikmiş ödənişlər, balansdan kənara çıxarış, restrukturizasiya, valyuta çevirmələri və digər əməliyyatlar;
-
Bütün bunlar qurucu vasitəsilə təşkilat tərəfindən müstəqil həyata keçirilir, proqramçılar tələb olunmur.
-
-
Biznes modelinin idarə olunması:
-
Müştəri profilinin müəyyənləşdirilməsi (seqmentasiya, iş stajı, sosial status, yaş və s.);
-
Tələb olunan sənəd paketinin təyin edilməsi (məcburi, məcburi olmayan);
-
Lizinq növü, valyuta, maliyyələşdirmə müddəti (aylıq, rüblük, illik və s.);
-
Maliyyələşdirmə limitləri (minimum-maksimum məbləğ, ümumi limit, komitə təsdiqi ilə limit, tranş limiti);
-
Faiz dərəcələrinin və hesablanma qaydalarının təyini;
-
Faizlərin hesablanma qrafikləri (period başlanğıcında, period sonunda, əsas məbləğ üzərində, sezon qrafikləri və xüsusi qrafiklər);
-
Komissiyaların hesablanma qaydaları və dəyərləri;
-
Təminat tələblərinin qurulması (girovsuz, girov, zəmanətçi, təminat strukturu – daşınmaz əmlak, girov, dövriyyə vəsaiti);
-
Müştərinin maliyyə göstəricilərinin təyini (gəlir/ödəmə nisbətləri, balans və gəlir-zərər hesabatı üzrə göstəricilər);
-
Maliyyə monitorinqi prosedurları və siyasətlərin qurulması (monitorinq dövrü, məsul menecerlərin təyini);
-
Restrukturizasiya qaydalarının müəyyənləşdirilməsi (valyuta çevirmələri, uzadılmalar);
-
Krediti maliyyə mənbəyinə bağlamaq, passiv öhdəliklərin hesablanması;
-
Gecikmə qaydaları (güzəştli günlər, bayram günləri nəzərə alınmaqla);
-
Əlavə xidmət tələbləri (SMS, email bildirişləri);
-
Sığorta növləri (həyat, aktivlər, iş itkisi və s.);
-
Aksiya və promo-aktivliklərin idarə olunması (faizlərin ödənilməsi, cashback və s.);
-
Ərizə və memorandumların təsdiq zənciri və komitə strukturlarının qurulması;
-
Müştərilərin seqmentləşdirilməsi və müxtəlif məhsullara yönləndirilməsi.
-
-
Çoxölçülü məhsul konstrukturu:
-
Hər bir lizinq məhsulu üçün çoxölçülü matris və qurucu təmin edilir, bu da bütün lazımi hesablamaların və ödənişlərin avtomatik olaraq mühasibat hesablarında göstərilməsini təmin edir.
-
Bu imkanlar lizinq şirkətinə satış strategiyasını çevik idarə etməyə və yeni məhsulları maliyyə bazarına qısa müddətdə çıxarmağa imkan verir.