Avtomatlaşdırılmış Bank Sistemi



«GNI@ CORE BANKING» həlli – bu, avtomatlaşdırılmış bank sistemi (ABS) olub, istifadəçi WEB interfeysi ilə təmin edilir. Sistem kompleks, inteqrasiya olunmuş və modullu biznes-həldir və bankların strateji və gündəlik (əsas) proseslərini idarə edir.

Bizim həllimiz təşkilatınıza misli görünməmiş çeviklik, miqyaslana bilənlik və etibarlılıq təmin edir, bunun əsası isə vahid məlumat mənbəyidir. Bankların müxtəlif biznes-məqsədləri nəzərə alınaraq, alt sistemlər və modullar müvafiq şəkildə optimallaşdırılmışdır və həm təşkilatın, həm də müştərilərinin spesifik ehtiyaclarını uğurla təmin etmək üçün lazımi funksionallığı əhatə edir.

Texnoloji baxımdan həll konstruktorlar və tənzimləmə formaları üzərində qurulub, bu da banka texniki mütəxəssislərin (proqramçılar) köməyi olmadan biznes-proseslərini asanlıqla konfiqurasiya və inteqrasiya etməyə imkan verir.

GNI proqram təminatındakı bütün modullar real vaxt rejimində işləyir və onlayn fəaliyyət göstərir. Unikal uçot sistemi infrastrukturu sayəsində, cədvəllərdəki məlumatlar əməliyyatlar həyata keçirildikdən sonra məlumat anbarına yüklənir, eyni zamanda uçot əməliyyatları paralel şəkildə və müstəqil şəkildə yerinə yetirilir.

Sistem həmçinin səkkizölçülü analitik məlumat modelini təmin edir, bu da bankın uçot sistemində bütün lazımi nəzarətləri qurmağa, həmçinin idarəetmə komandası və tənzimləyici orqanların tələblərinə uyğun çoxsaylı hesabatlar təqdim etməyə imkan verir.

həllinin üstünlükləri

Çoxşaxəli və Tam Əhatəli Həll

Təklif olunan həll çərçivəsində, yerli qanunvericilik imkan verdiyi halda, həm fiziki, həm də hüquqi şəxslər üçün filialda həyata keçirilən bütün maliyyə əməliyyatlarını onlayn icra etmək mümkündür.

Fərdiləşdirilə bilmə qabiliyyəti

Həll daxili konstruktorlara əsaslanır və bu, müştərilərə İT mütəxəssislərinə müraciət etmədən biznes proseslərini özləri idarə etməyə imkan verir.

İstifadəçi Dostu və Rahat İnterfeys

Sistem istifadəçi veb-interfeysi vasitəsilə işləyir və heç bir yerli proqramın quraşdırılmasını tələb etmir. Bundan əlavə, hər bir istifadəçi öz interfeysini və seçilmiş əməliyyatlarını fərdiləşdirə bilər, həmçinin müştərilərə daha yaxşı xidmət göstərmək üçün əməliyyat şablonları yaratmağa imkan verir.

Şəffaflıq

Həll, müştərinin bütün əməliyyatlarının şəffaflığını təmin edir. Bu, müştəri hesabat blokları və alt-blokları (çıxarışlar), həmçinin həyata keçirilmiş əməliyyatlar üzrə müxtəlif xəbərdarlıq növləri vasitəsilə təmin olunur.

İnteqrasiya səviyyəsi

Həllin ön tərəfi arxa tərəf ilə mikrosistem prinsipi üzrə işləyir. Bu yanaşma bütün təyin edilmiş əmrlərə dərhal reaksiya göstərməyi təmin edir və nəticədə yüksək səviyyədə xidmət keyfiyyəti təmin olunur. Emal olunan məlumatların sayı üzrə heç bir məhdudiyyət yoxdur.

Çoxdillilik

Sistem limitsiz sayda dili dəstəkləyir ki, bu da məhsulun son istifadəçi tərəfindən qəbuluna müsbət təsir göstərir.

Məlumatların bütövlüyü

Məlumatların bütövlüyünü pozmaq imkanları texnoloji olaraq istisna edilir. Bu, mikrosistem prosedurları və bütün əməliyyatların, həmçinin istifadəçi interfeysi vasitəsilə həyata keçirilən hesab əməliyyatlarının qeydiyyatı ilə təmin olunur. Hər bir əməliyyat ya tam yerinə yetirilir, ya da ümumiyyətlə yerinə yetirilmir (rollback mexanizmləri). Sistem, keçmiş tarixli əməliyyatların və ya təşkilatın ümumi biznes zəncirində qadağan olunmuş əməliyyatların icrasını istisna edir. Məlumatların qorunması, sistemin bütün cədvəllərini əhatə edən təkrar jurnal mexanizmi ilə təmin olunur.

Fasiləsizlik

Sistem, aralıq məlumatların saxlanması prosedurlarından və bankların əsas sistemləri ilə məlumat mübadiləsi üzrə daxili dövrü yoxlamalardan istifadə etməklə 24/7 fasiləsiz işləməni təmin edir. Bundan əlavə, dəqiqədə, saatda və gündə yerinə yetirilən əməliyyatların sayına görə iş yükünü yoxlamaq üçün daxili stress testi və nəzarət prosedurlarını əhatə edir

İstifadə olunan texnologiyalar

Front-end (istifadəçi interfeysi) hissəsi Oracle Apex platforması əsasında hazırlanmışdır.

Platforma xarici sistemlər və alt sistemlərlə inteqrasiyalar üçün iki texnologiyanı dəstəkləyir: SOAPREST (əsas və tövsiyə olunan texnologiya).

Bütün çap formaları Jasper Reports (iReport) bazasında hazırlanmışdır.

Həmçinin Oracle WebLogic və ya Apache Tomcat tətbiq serverləri, Oracle 19 verilənlər bazası serveri istifadə olunur.

Sistemin təhlükəsizliyini artırmaq məqsədilə aşağıdakı mexanizmlər yaradılmışdır:

  • İstifadəçi parollarının idarə olunması;

  • Sistemdəki istifadəçilərin LDAP ilə inteqrasiyası və sinxronizasiyası;

  • Məlumat anbarı mexanizmləri;

  • Məlumat bütövlüyünün qorunması mexanizmləri;

  • Jurnallar və audit mexanizmləri.

solution” sistemi aşağıdakı modullar və altsistemlərdən ibarətdir:

Подсистема SMS-уведомлений

Решение полностью интегрировано с подсистемой SMS-уведомлений для своевременного информирования клиентов по выбранным событиям, включая вход в систему, оплату с текущих счетов, получение денежных средств на счет, увеличение/уменьшение лимитов и пр.

Подсистема e-mail-уведомлений

Решение полностью интегрировано с подсистемой e-mail-уведомлений для своевременного информирования клиентов по выбранным событиям, включая отправку банковских выписок со всех клиентских счетов, оплату с текущих счетов, получение денежных средств на счет, увеличение/уменьшение лимитов и пр.

Модуль управления банковскими картами

Модуль управления банковскими картами автоматизирует учет всех видов банковских карт от момента их приобретения до распределения по филиалам и отделениям Банка. В данный модуль включается также подсистема учета вкладышей с ПИН-кодами.В рамках модуля предоставляется фронт-офис и бэк-офис интерфейсы с встроенной интеграционной шиной для интеграции с локальными процессинговыми центрами.Функционал системы предоставляет возможность выполнять следующие операции по принципу «единого окна», включая:

  • Заказ карты на филиале и/или отделении;

  • Заказ субкарт на филиале и/или отделении;

  • Продление карты;

  • Блокировка карты;

  • Изменение статуса карты;

  • Изменение ПИН-кода с соответствующей интеграцией с UFX;

  • Контроль и отслеживание активностей через карты;

  • Контроль на предмет противодействия мошенничества.

Система также поддерживает все необходимые операции клиринга входящих файлов или вызываемых внешним процессинговым центром WEB-сервисов «GNI@ DATA EXCHANGE OPEN API» и генерирует необходимые исходящие файлы по балансу или вызывает требуемые WEB-сервисы внешнего процессингового центра.Через онлайн интеграцию с АБС Банка и другими модулями и подсистемами, все операции, проводимые через банковские карты, автоматически отображаются в бухгалтерском учете, в онлайн режиме, по заданной бухгалтерской моделе, через настраиваемые конструкторы.

Admin modulu

Admin modulunun funksionallığı hər hansı bir təşkilatın tələblərinə uyğun olaraq sistemi effektiv şəkildə qurmaq və idarə etmək imkanı verir.

Modul çərçivəsində təqdim olunur:

  • Filiallar və şöbələr üçün front-office interfeysi;

  • Bankın avtomatlaşdırılmış sistemində biznes-proseslərin idarə olunması üçün back-office interfeysi.

Modul aşağıdakı əsas funksional bloklar və alt-sistemləri əhatə edir:

  • Modullar üzrə biznes-proseslərin tənzimlənməsi və idarə olunması;

  • İstifadəçi profillərinin tənzimlənməsi və idarə olunması;

  • İstifadəçilərin idarə olunması;

  • Limitlər və giriş hüquqlarının idarə olunması;

  • İstifadəçilərin identifikasiyası siyasətinin idarə olunması, o cümlədən şifrə tələbləri;

  • Microsoft xidmətləri ilə istifadəçilərin inteqrasiyası və sinxronizasiyası (LDAP);

  • Sistemə giriş zamanı SMS-tokenlərin (One-time password) idarə olunması;

  • İstifadəçilərin səlahiyyətlərinin müəyyən dövr üçün delegasiya prosedurunun idarə olunması;

  • Proqram formalarında sahələrin idarə olunması, o cümlədən sahələrin doldurulma şərtləri və redaktə imkanları;

  • Sistem daxilində əməliyyatların təsdiq və/və ya razılaşdırma proseslərinin tənzimlənməsi və idarə olunması;

  • Sistem parametrlərinin tənzimlənməsi və idarə olunması.

Механизм логирования данных

Механизм логирования данных Данная подсистема обеспечивает целостность данных и прозрачность проведения всех проводимых операций. Модуль включает в себя следующие основные функциональные блоки:

  • Подтверждение и логирование операций;

  • Проведение операций и логирование;

  • Отчетность проведенных логов;

  • Процедура управления периодами хранения логов в системе.

Baş mühasibat kitabı

Baş mühasibat kitabı bizim həllimizin əsas nüvəsidir, bu üzərində bütün digər uçot prosesləri qurulub.

Mühasibat uçotu sistemi sintetik uçotda səkkizölçülü analitik modeli dəstəkləyir ki, bu da əməliyyat səviyyəsində əlavə hesablamalar və məlumat toplama olmadan çoxsaylı idarəetmə və tənzimləyici hesabatların hazırlanmasına imkan verir.

Mühasibat modeli çərçivəsində sistem müxtəlif müştəri tipləri və alt tipləri üzrə mühasibat əməliyyatlarının uçotunu aparmağa imkan verir, müştərilərin məntiqi ayırma zəncirlərini qurmağa və əsas sistemə inteqrasiya olunmuş “Müştərilərin mərkəzləşdirilmiş idarəetmə modulu” vasitəsilə müştəri tiplərinin matrisasını yaratmağa imkan verir. Nəticədə, mühasibat uçotu məlumatları həmişə analitik məlumatlarla uyğun gəlir və bütün məlumatların bütövlüyü təmin olunur.

Modul çərçivəsində Bankın baş ofisi üçün front-office təqdim olunur ki, təşkilatın mühasibat uçotu idarə olunsun.

Modula daxil olan əsas funksional bloklar və alt sistemlər:

  • Bankın hesab planının tənzimlənməsi və idarə olunması, mühasibat modeli üzrə valyuta, hesab növləri (aktiv, passiv, aktiv-passiv, müştəri hesabı – əməliyyat müştərinin kartı əsasında aparılır, ümumi və s.) üzrə kontrolların müəyyənləşdirilməsi;

  • Mühasibat modelinin tənzimlənməsi və idarə olunması, balans və balansdan kənar hesablar üzrə, bütün sistem məhsulları üçün konstruktor vasitəsilə;

  • Təşkilatın mühasibat hesabları üzrə qalıq və dövriyyənin uçotu;

  • Təşkilatın filial və bölmələrinin qeydiyyatı və idarə olunması;

  • Əməliyyat gününün açılması və bağlanması üzrə paket proqramların idarə olunması;

  • Nüvə çərçivəsində sistemin digər funksional imkanları.

Filiallararası avtomatik uçot modulu

Filiallararası avtomatik uçot modulu Bankın bütün aktiv və passivlərinin avtomatik filiallararası uçotunu təmin edir. Bu modul Bankın aktiv və passivlərini filial və şöbələr üzrə idarə etməyə, hər bir filial üçün ayrı-ayrı əsas performans göstəriciləri (KPI) təyin etməyə, eləcə də Bankın mərkəzi xəzinədarlığı üçün ayrıca göstəricilər müəyyən etməyə imkan verir.

Modul belə işləyir ki, sanki Bank özü Milli Bankın xəzinədarlığı ilə işləyir: valyuta alqı-satqısı, maliyyə resurslarının alqı-satqısı və digər əməliyyatlar aparılır.

Əlavə olaraq, modul Bank rəhbərliyinə hər bir filial, şöbə və ya bölmənin fəaliyyət nəticələrini gəlir və zərər hesabatı və/və ya balans hesabatı üzrə formalaşdırmaq və təhlil etmək imkanı verir.

Modul çərçivəsində filiallar və şöbələr üçün front-office, filiallararası uçotun həyata keçirilməsi üçün isə back-office interfeysi təqdim olunur.

Modula daxil olan əsas funksional bloklar və alt sistemlər:

  • Filiallararası hesabların tənzimlənməsi;
  • Hər əməliyyat günü açılış/bağlanış zamanı və ya hər bir əməliyyat zamanı filiallararası uçot üçün paket proqramların tənzimlənməsi;

Filiallararası mühasibat hesabları üzrə qalıqların və dövriyyənin uçotu

Модуль по централизованному управлению клиентами – CRM

Это неотъемлемая часть инфраструктуры системы, которая работает в комплексе с другими модулями и подсистемами решения.
Все клиенты, а именно физические лица, индивидуальные предприниматели, юридические лица, финансовые организации регистрируются по принципу «единого окна».
В момент заведения карточки клиента обязательно присваиваются типы клиентов, в соответствии с матрицей разбивок по типам на основании требований управленческой команды и/или регулятора. Например, резидент - физическое лицо - агросектор и т.д. В системе не существует каких-либо ограничений ни по количеству созданных типов, ни по количеству значений в этих типах.
На основе типов клиентов определяется бухгалтерская модель в разрезе типа операции. На базе типа, система автоматически выбирает из настроечной матрицы необходимые бухгалтерские счета. Таким образом, полностью исключается человеческий фактор в момент проведения операций, и данные в аналитическом учете всегда сходятся с данными в синтетическом учете без какого-либо ручного вмешательства.
В системе существуют также все необходимые элементы управления в полном соответствии с правилами по отмыванию денежных средств (AML) и Законом США о налогообложении иностранных счетов (FATCA), а также соответствие общему стандарту отчетности (CRS).
Демографическая и личная информация клиентов загружается в систему и используется в других модулях, включая для подготовки управленческой и регуляторной отчетности:

  • Место обучения;
  • Место работы;
  • Сектор экономики;
  • Другие данные клиента.

В рамках модуля предоставляется фронт-офис для филиалов и отделений Фонда, а также бэк-офис интерфейс для централизованного управления клиентами.
В модуль включены следующие основные функциональные блоки:

  • Управление клиентами, включая редактирование существующих карточек клиентов;
  • Регистрация опросников по процедурам «Знай своего клиента» (KYC);
  • Управление формами CRS/FATCA;
  • Создание внутреннего стоп-листа (черный список) по клиентам;
  • Регистрация и управление профилями клиентов;
  • Прикрепление документов по карточке клиента;
  • Процедура контролей по наличию документов, валидности документов и данных в карточке клиента.

Данный модуль предполагает настройку и автоматическое формирование требуемых принт-форм:

  • Анкета клиента и другие документы.

Также данный модуль предполагает интеграцию карточки клиентов с другими внешними системами Фонда через специально разработанную интеграционную шину.

Модуль по централизованному управлению тарифами

Данный модуль позволяет полностью автоматизировать все виды финансовых комиссий по всем проводимым операциям в системе при полном соблюдении согласованных тарифов, включая индивидуальные и динамические тарифы.
Механизм расчёта и начисления комиссий определяются в соответствии с:

  • Типами транзакций;
  • Видами продуктов;
  • Валютой;
  • Клиентом;
  • Группой клиентов;
  • Другими параметрами.

Таким образом, формируется многомерная матрица - конструктор, по каждому типу операций, что обеспечивает максимальную гибкость всех необходимых расчётов и начислений комиссий с последующим их автоматическим отображением на бухгалтерских счетах в главной книге организации.
Счета бухгалтерского учета, которые должны использоваться в системе, определяются как параметры в настраиваемой бухгалтерской модели – конструкторе, в зависимости от значения в многомерной матрице.
Помимо системного расчета стоимости услуг по умолчанию, система позволяет группировать клиентов в один общий массив данных для определения групповой стоимости услуги и расчёта комиссии. В качестве опции предусмотрена также стоимость для конкретного клиента.
В рамках модуля предоставляется фронт-офис, а также бэк-офис интерфейс для управления тарифами и комиссиями для головного офиса Фонда.

  • В модуль включены следующие основные функциональные блоки:
  • Регистрация и настройка общего тарифного плана организации;
  • Регистрация и настройка индивидуального тарифного плана для отдельных продуктов;
  • Регистрация и настройка индивидуального тарифного плана для отдельных категорий клиентов;
  • Регистрация и настройка индивидуального тарифного плана для отдельных филиалов;
  • Регистрация и настройка индивидуального тарифного плана для различных каналов продаж: онлайн портал для клиентов, операции внутри подразделений Организации и т.д.;
  • Регистрация и настройка индивидуального тарифного плана для отдельных групп клиентов;
  • Регистрация и настройка индивидуального тарифного плана для отдельных клиентов;
  • Регистрация и настройка динамических тарифов (расчет зависит от средних остатков на счетах и/или оборота за определенный период времени) для отдельных продуктов;
  • Регистрация и настройка динамических тарифов для отдельных групп клиентов;
  • Регистрация и настройка динамических тарифов для отдельных клиентов;
  • Расчёт налогов и удержаний по типам операций.

Данный модуль полностью обеспечивает все потребности по расчёту и учету всех возможных комиссий Организации

Müştəri tələbli hesablarının idarəetmə modulu

Müştəri tələbli (cari) hesablarının idarəetmə modulu bütün tələbli hesabların (cari hesabların) “bir pəncərə” prinsipi ilə qeydiyyatına imkan verir və aşağıdakı əməliyyatları həyata keçirir:

  • Fiziki şəxslər üçün hesabların qeydiyyatı;

  • Hüquqi şəxslər üçün hesabların qeydiyyatı;

  • Maliyyə-kredit təşkilatları üçün LORO/NOSTRO hesabların qeydiyyatı;

  • Müştəri hesablarının debitor/kreditor öhdəlikləri üzrə qeydiyyatı.

Sistemin mürəkkəb infrastrukturu eyni tələbli hesabların müxtəlif əməliyyat növləri və məhsullar üzrə istifadə olunmasına imkan verir, beləliklə Bankın front-office-də əlavə iş yükünü azaldır.

Modul üzrə bütün mühasibat modeli daxili konstruktor vasitəsilə tənzimlənir və bütün əməliyyatlar sistemin tranzaksiya uçotu vasitəsilə avtomatik rejimdə mühasibat uçotuna daxil edilir. Operasionist hesablar üzrə hər hansı əməliyyat apararkən mühasibat uçotuna təsir göstərmir.

Modul həmçinin unikal struktura malikdir və tələbli hesablar üzrə “virtual tip” üzrə qalığın və dövriyyənin uçotunu təmin edir. Sistem 8 virtual tip üzrə uçotu dəstəkləyir:

  1. Nağd qalıq – vəsait filial kassası və ya Bankın “cash-in” terminalı vasitəsilə daxil olub;

  2. Nağdsız qalıq – vəsait nağdsız formada daxil olub;

  3. Kart kliringi üzrə qalıq – müştərinin hesabına kart kliringi (prosessinq) vasitəsilə daxil olan vəsait;

  4. Kredit kliringi üzrə qalıq – müştərinin hesabına kredit tranşı vasitəsilə daxil olan vəsait;

  5. Depozit kliringi üzrə qalıq – müştərinin depozit hesabından daxil olan vəsait;

  6. Faiz üzrə qalıq – müştərinin yerləşdirdiyi depozit üzrə gəlir kimi daxil olan vəsait;

  7. Bloklanmış qalıq.

Bu mexanizm sayəsində Bank eyni tələbli hesab üzrə fərqli virtual qalıqlar və dövriyyələr əsasında tarifləri və komissiyaları asanlıqla müəyyən edə bilir. Məsələn, Nağd qalıq üzrə çıxarış komissiyası 0%, Kart kliringi üzrə çıxarış komissiyası 1% ola bilər. Beləliklə, Bank müştərinin balans strukturu əsasında tarifləri dəyişə bilir. Əlavə olaraq, bu mexanizm virtual qalıqlar əsasında vergi bazasını müəyyən etməyə imkan verir, əlavə əməliyyatlar və ya mürəkkəb hesablamalar aparmadan.

Modul çərçivəsində filial və şöbələr üçün front-office, Bankın baş ofisində müştəri tələbli hesablarının idarə olunması üçün isə back-office interfeysi təqdim olunur.

Modula aşağıdakı əsas funksional bloklar daxildir:

  • Cari hesabların idarə edilməsi;

  • Ölkənin vergi orqanları ilə cari hesabların açılması və/və ya qeydiyyatı üzrə inteqrasiya;

  • Müqavilələrin idarə edilməsi;

  • Cari hesab məhsullarının idarə edilməsi: parametrlərin dəyişdirilməsi, hesabların bağlanması, qalıqların köçürülməsi və s.;

  • Cari hesab portfelinin idarə olunması.

Modul həmçinin tələb olunan çap formalarının tənzimlənməsi və avtomatik yaradılmasını təmin edir:

  • Hesab açılışı üçün ərizə;

  • Hesab açılışı üzrə müqavilə və digər sənədlər.

Müştəri hesablarının bloklanması və həbsinin idarəetmə modulu

Müştəri hesablarının bloklanması və həbsinin idarəetmə modulu müştəri hesablarının bloklanmasını və həbsini yerli qanunvericilik və/və ya təşkilatın tələblərinə uyğun olaraq, müəyyən hadisələrə bağlamağa imkan verir.

Sistem tam şəkildə vergi, məhkəmə və digər dövlət qurumlarının sistemləri ilə inteqrasiya olunur. Bu, hər bir əməliyyat sorğusu üzrə bloklama/qalıqların silinməsi (məsələn, məhkəmə qərarı əsasında) uçotunu aparmağa və müvafiq əməliyyatları Bankın mühasibat uçotunda göstərməyə imkan verir. Dövlət qurumları ilə məlumat mübadiləsi avtomatik rejimdə, tələb olunan fayl formatları vasitəsilə (batch və ya WEB xidmət) həyata keçirilir.

Bu məlumatlara aşağıdakılar daxildir:

  • Dövlət orqanlarının sorğularına cavablar;

  • Dövlət orqanlarının sorğusu əsasında ödənişlərin həyata keçirilməsi;

  • Vergi tapşırıqlarının icrası;

  • Şirkətin cari korporativ hesabı üzrə sertifikat sifarişi və digər məlumatlar.

Modul çərçivəsində filial və şöbələr üçün front-office, Bankda müştəri hesablarının bloklanması və həbsinin həyata keçirilməsi üçün isə back-office interfeysi təqdim olunur.

Modula aşağıdakı əsas funksional bloklar daxildir:

  • Bank daxilində blokların qeydiyyatı və idarə edilməsi, o cümlədən tələb olunan hesablar üzrə tam və qismən bloklama;

  • Vergi bloklarının qeydiyyatı və idarə edilməsi, o cümlədən tələb olunan hesablar üzrə tam və qismən bloklama;

  • Məhkəmə bloklarının qeydiyyatı və idarə edilməsi, o cümlədən tələb olunan hesablar üzrə tam və qismən bloklama;

  • Zəmanət bloklarının qeydiyyatı və idarə edilməsi, o cümlədən tələb olunan hesablar üzrə tam və qismən bloklama;

  • Müştəri tələbi ilə blokların qeydiyyatı və idarə edilməsi, o cümlədən tam və qismən bloklama;

  • Hesabların debet/kredit üzrə həbs olunması;

  • Müştəri hesablarının bloklanması və həbs modulu üzrə mühasibat modelinin tənzimlənməsi.

Modul həmçinin tələb olunan çap formalarının tənzimlənməsi və avtomatik yaradılmasını təmin edir:

  • Bloklama qərarı;

  • Bloklamanın aradan qaldırılması qərarı və digər sənədlər.


 

Çek Kitabçalarının İdarə Edilməsi Modulu

Modul “bir pəncərə” prinsipi üzrə çek kitabçalarının qeydiyyatı və idarə olunmasını təmin edir. Sistem infrastrukturu bütün filiallar və şöbələr üzrə çek kitabçalarının həm kəmiyyət, həm də mühasibat uçotunu aparmağa imkan verir.

Modul çərçivəsində çek kitabçalarının mövcudluğunu izləmək üçün xəbərdarlıq alt sistemi də inteqrasiya olunub. Bu xəbərdarlıqlar müəyyən hadisələr baş verdikdə işə düşür.

Modul üzrə bütün mühasibat modeli daxili konstruktor vasitəsilə qurula bilər. Bu sayədə bütün əməliyyatlar avtomatik şəkildə GNI @CORE BANKING sistemi ilə inteqrasiya olunaraq mühasibat uçotuna daxil edilir.

İstifadəçi interfeysi:

  • Filiallar və şöbələr üçün front-office;

  • Təşkilatın baş ofisində çek kitabçaları ilə bağlı əməliyyatların işlənməsi üçün back-office interfeys.

Əsas funksional bloklar:

  • Yeni çek kitabçalarının alınması və qeydiyyatı;

  • Çek kitabçalarının filiallar və şöbələr üzrə paylanması;

  • Çek kitabçalarının satışı;

  • Çek kitabçaları ilə işin bütün mərhələlərində balansdankənar mühasibat uçotu üçün mühasibat modelinin qurulması;

  • Satılmış çek kitabçaları üzrə hüquqi şəxslərin nağd xərclər əməliyyatları;

  • Zədələnmiş blankların uçotu.

Print-formalar və sənədlər:

  • Çek kitabçalarının verilməsi üçün ərizə;

  • Tənzimləyici orqan tərəfindən tələb olunan digər sənədlər.

Müddətli əmanətlərin (depozitlərin) idarəetmə modulu

Müddətli əmanətlərin idarəetmə modulu müştərilərin əmanətlərinin bütün həyat dövrünü — depozit məhsullarının yaradılmasından başlayaraq mühasibat uçotunun tənzimlənməsi, müqavilələrin rəsmiləşdirilməsi, əlavə qoyuluşların və vəsait çıxarışlarının filial və şöbələr vasitəsilə həyata keçirilməsinə qədər — tam şəkildə avtomatlaşdırmağa imkan verir.

Modul bütün məhsulların parametrik konstruktor vasitəsilə tənzimlənməsini nəzərdə tutur. Bu sistem strukturu Banka proqramçı və ya texniki mütəxəssislərin iştirakı olmadan müddətli əmanət məhsullarının istənilən konfiqurasiyasını müstəqil şəkildə tənzimləməyə və onları qısa müddətdə bazara təqdim etməyə imkan verir.

Sistemin funksionallığı müddətli əmanətlər (depozitlər) üzrə bütün növ əməliyyatların “bir pəncərə” prinsipi ilə icrasına şərait yaradır, o cümlədən:

  • Fiziki şəxslər, hüquqi şəxslər və maliyyə-kredit təşkilatları üçün müddətli əmanətlərin qeydiyyatı;

  • Fiziki şəxslər, hüquqi şəxslər və maliyyə-kredit təşkilatları üçün müddətli əmanətlərin prolongasiyası;

  • Əlavə vəsait qoyuluşu;

  • Əmanətin qismən çıxarılması;

  • Müddətli əmanətlərin vaxtından əvvəl bağlanması;

  • Müddətli əmanətlərin ödəniş cədvəllərinin restrukturizasiyası;

  • Müddətli əmanətlərlə bağlı hesabların dəyişdirilməsi;

  • Əmanətlərin Bankın digər struktur bölməsinə köçürülməsi.

Modul üzrə bütün mühasibat modeli daxili konstruktor vasitəsilə tənzimlənir və bütün əməliyyatlar sistemin tranzaksiya uçotu vasitəsilə mühasibat uçotuna avtomatik rejimdə daxil edilir.

Modul çərçivəsində filial və şöbələr üçün front-office, baş ofisdə müddətli əmanətlərlə bağlı əməliyyatların işlənməsi üçün isə back-office interfeysi təqdim olunur.

Modula aşağıdakı əsas funksional bloklar daxildir:

  • Müddətli əmanət məhsullarının idarə edilməsi;

  • Müddətli əmanət hesablarının bağlanması;

  • Müddətli əmanət qalığının köçürülməsi;

  • Müddətli əmanətlərin açılması və/və ya qeydiyyatı üzrə ölkənin vergi orqanları ilə inteqrasiya;

  • Müddətli əmanətlərin mühasibat modelinin tənzimlənməsi;

  • Müddətli əmanətlərin faiz hesablanması və ödənişi üçün tələbat hesablarına inteqrasiyası;

  • Müddətli əmanətlər üzrə vergi və tutulmaların idarə edilməsi;

  • Müddətli əmanətlər portfelinin idarə olunması.

Müddətli əmanət məhsullarının idarə olunması blokuna aşağıdakı parametrlərin tənzimlənməsi daxildir:

  • Müddət;

  • Valyuta;

  • Faiz hesablanma növü;

  • Marketinq aktivliklərində iştirak;

  • Müştəri qruplarının tənzimlənməsi;

  • Kredit məhsulları ilə əlaqələndirilmə;

  • və digər parametrlər.

Sistem müddətli əmanətlər üzrə bütün faiz hesablanması növlərini dəstəkləyir:

  • Standart faizlər;

  • Üzən (dəyişkən) faizlər;

  • Kapitalizasiya ilə faiz hesablanması;

  • Bonus faizlər;

  • Avans faizləri.

Modul həmçinin tələb olunan çap formalarının tənzimlənməsi və avtomatik yaradılmasını təmin edir:

  • Müddətli əmanətin açılması üçün ərizə;

  • Müddətli əmanətin açılması üzrə müqavilə və digər sənədlər.

Müddətli əmanətlər üzrə marketinq aktivliyi modulu

Bu modul müxtəlif müştəri qruplarından müddətli əmanətlərin cəlb olunması üçün müxtəlif növ marketinq aktivliklərinin yaradılmasına imkan verir. Marketinq aktivliklərinin əsas növlərinə aşağıdakılar daxildir:

  • Hədiyyələr;

  • Müəyyən hadisələr baş verdikdə əlavə faizlərin hesablanması;

  • Oyunlar və lotereyalar.

Bütün marketinq aktivlikləri parametrik konstruktor vasitəsilə yaradılır. Bu cür sistem strukturu Banka proqramçıların və ya texniki mütəxəssislərin köməyi olmadan istənilən marketinq aktivliyi konfiqurasiyasını müstəqil şəkildə tənzimləməyə və onları qısa müddətdə bazara təqdim etməyə imkan verir.

Sistem həmçinin bütün hədiyyələrin fərdi uçotunu, onların qiymətləndirilməsi prosedurunu və həmin hədiyyələrin dəyərinin marketinq aktivliyi dövründə cəlb edilmiş vəsaitlərin effektiv faiz dərəcəsinə paylanmasını nəzərdə tutur.

Modul üzrə bütün mühasibat modeli daxili konstruktor vasitəsilə tənzimlənir və bütün əməliyyatlar sistemin tranzaksiya uçotu vasitəsilə mühasibat uçotuna avtomatik daxil edilir.

Modul çərçivəsində filiallar və şöbələr üçün front-office, baş ofisdə marketinq aktivliklərinin işlənməsi üçün isə back-office interfeysi təqdim olunur.

Modul Bank rəhbərliyinin filial və şöbələrdə marketinq tədbirlərinin icrasının effektivliyinə tam nəzarət edə bilməsi üçün uyğun kontrol mexanizmləri və bildirişlərlə təchiz olunmuşdur (məsələn, hədiyyənin verilməsi və ya verilməməsi və s.).

Modula aşağıdakı əsas funksional bloklar daxildir:

  • Müddətli əmanətlər üzrə marketinq aktivliklərinin idarə olunması: aktivlik parametrlərinin dəyişdirilməsi, aktivlik dövrünün təyin edilməsi, aktivlik növlərinin müəyyən edilməsi, müştəri qruplarının tənzimlənməsi və s.;

  • Bütün hədiyyələrin uçotu və onların dəyərinin alış qiymətləri və/və ya digər qiymətləndirmə metodlarına uyğun müəyyən edilməsi;

  • Marketinq aktivlikləri üzrə mühasibat modelinin tənzimlənməsi;

  • Müddətli əmanət məhsullarının marketinq aktivliklərinə bağlanması;

  • Müddətli əmanətlər modulu ilə inteqrasiya və XIRR formuluna uyğun olaraq cəlb olunmuş vəsaitlərin effektiv faiz dərəcəsinin yenidən hesablanması.

Modul həmçinin tələb olunan çap formalarının tənzimlənməsini və avtomatik yaradılmasını təmin edir:

  • Aksiya iştirakçısı üçün ərizə;

  • Marketinq aktivliklərinin keçirilmə qaydaları və digər sənədlər.

Xəbərdarlıqlar və bildirişlər mexanizm

Bu altsistem müxtəlif ekran formaları və göstəricilər üzrə kriteriyaların və əsas performans göstəricilərinin (KPI) tənzimlənməsinə imkan verir. Müvafiq göstəricilər və ya şərtlər baş verdikdə, sistem uyğun xəbərdarlıqlar/bildirişlər çıxarır ki, bu da Bank rəhbərliyi tərəfindən biznes proseslərinin effektiv idarə olunmasına şərait yaradır.

Modul bir neçə dillə avtonom işləməyi dəstəkləyir, bu isə Bank istifadəçilərinin sistemlə işləməsini daha səmərəli edir.

Valyuta kursu siyasətinin idarəetmə modulu

Valyuta kursu siyasətinin idarəetmə modulu bütün modulları və avtomatlaşdırılmış bank sisteminin alt sistemlərini əhatə edir. Bu modul limitsiz sayda valyuta üzrə kursların idarə olunmasını təmin edir, valyuta mövqeyinin idarə edilməsinə kömək edir və Bankın müvafiq gəlir məqalələrini — deylinq gəlirini formalaşdırır. Modul həmçinin GNI Software-in “Xəzinədarlıq bloku” ilə sıx inteqrasiya olunmuşdur.

Modul çərçivəsində filiallar və şöbələr üçün front-office, kursların daxil edilməsi və front-office-dən alınan məlumatların işlənməsi üçün isə back-office interfeysi təqdim olunur.

Modul həm valyutaların və krossover kurslarının Milli Bankın elektron portalları ilə inteqrasiya vasitəsilə avtomatik daxil edilməsini, həm də front-office-də gündəlik olaraq kursların və krossover kurslarının əl ilə daxil edilməsini təmin edir.

Sistemin funksionallığı mövqelər üzrə mühasibat hesabları üzrə uçot mexanizmini də əhatə edir, bu hesablar regulator və/və ya Bank tələbi ilə aktivləşdirilə bilər.

Sistem funksionallığı “bir pəncərə” prinsipi ilə valyuta kursu siyasətinin idarə olunması ilə bağlı bütün əməliyyatların icrasına imkan verir, o cümlədən:

  • Milli Bankın valyuta kurslarının daxil edilməsi;

  • Bankın gündəlik valyuta kurslarının daxil edilməsi;

  • Milli Bankın krossover kurslarının daxil edilməsi;

  • Bankın gündəlik krossover kurslarının daxil edilməsi;

  • Filial, şöbə və/və ya kassalar üzrə məzənnə limitlərinin təyin edilməsi;

  • Müştəri qrupları və/və ya fərdi müştərilər üzrə limitlərin təyin edilməsi;

  • Əməliyyat növləri üzrə limitlərin təyin edilməsi, o cümlədən nağd və/və ya nağdsız əməliyyatlar;

  • Xarici məlumat mənbələrindən, internet və mobil bankçılıq, ATM və s. əməliyyatların aparılması üzrə limitlərin təyin edilməsi;

  • Xüsusi kursların təsdiqlənməsi proseduru.

Modul üzrə bütün mühasibat modeli daxili konstruktor vasitəsilə tənzimlənir və bütün əməliyyatlar tranzaksiya uçotu vasitəsilə avtomatik rejimdə mühasibat uçotuna daxil edilir. Sistem hər bir əməliyyat üzrə deylinq gəlirini/xərclərini avtomatik hesablayır və mühasibat uçotuna daxil edir.

Modula daxil olan əsas funksional bloklar:

  • Valyuta kursları və krossover kurslarının idarə edilməsi;

  • Deylinq əməliyyatları üzrə xüsusi kursların idarə olunması;

  • Kursların avtomatik yüklənməsi üçün Milli Bank portalı ilə inteqrasiya;

  • Əməliyyatların aparılması zamanı vergi və tutmaların idarə olunması;

  • Komissiyaların və deylinq gəlirinin/xərclərinin hesablanması.

Modul həmçinin tələb olunan çap formalarının tənzimlənməsi və avtomatik yaradılmasını təmin edir:

  • Xüsusi valyuta kursu üzrə müraciət və digər sənədlər.

Nağd konvertasiya idarəetmə modulu

Nağd konvertasiya idarəetmə modulu

Bu modul Bankın filialları və şöbələri vasitəsilə nağd konvertasiyanın bütün həyat dövrünü əhatə edir və avtomatlaşdırır — əməliyyat növünün yaradılmasından, mühasibat uçotunun tənzimlənməsindən, əməliyyatın filiallarda və ya şöbələrdə yaradılmasından başlayaraq, əməliyyatın ABS mühasibat kitabında aparılmasına qədər.

Modul nağd konvertasiya növlərinin parametrləşdirilmiş konstruktordan istifadə edərək tənzimlənməsini təmin edir. Bu struktura sayəsində Bank proqramçı və ya texniki mütəxəssislərin köməyinə ehtiyac olmadan, nağd konvertasiyanın istənilən konfiqurasiyasını qısa müddətdə qurmaq imkanına malikdir. Modul çərçivəsində filiallar və şöbələr üçün front-office, həmçinin mərkəzi ofisdə ödənişlərin qəbulu, təsdiqi və göndərilməsi üçün back-office interfeysi təqdim olunur.

Sistemin funksionallığı bütün nağd konvertasiya əməliyyatlarını “bir pəncərə” prinsipi ilə icra etməyə imkan verir, o cümlədən:

  • Nağd valyuta alışı və satışı əməliyyatları;

  • Müxtəlif valyutalar arasında kros-kurs üzrə birbaşa konvertasiya;

  • Hər bir müştəri üçün xüsusi kursların sifarişi;

  • Hər bir əməliyyat üçün xüsusi kursların sifarişi;

  • Xüsusi kursların qüvvədə olduğu müddətin müəyyən edilməsi.

Bu modul üzrə bütün mühasibat modeli daxili konstruktordan istifadə etməklə tənzimlənir və beləliklə, bütün əməliyyatlar sistemin tranzaksiya uçotu vasitəsilə avtomatik olaraq mühasibatlıqda həyata keçirilir.

Modula daxil olan əsas funksional bloklar:

  • Əməliyyat növləri üzrə məhsulların idarə edilməsi;

  • Vergi orqanları və ya digər dövlət orqanları ilə inteqrasiya;

  • Nağd konvertasiya üzrə mühasibat modelinin tənzimlənməsi;

  • Vergi və tutulmaların idarə edilməsi;

  • Komissiya hesablanması və deal gəlirlərinin hesablanması.

Modul tələb olunan çap formalarının avtomatik yaradılmasını təmin edir:

  • Nağd konvertasiya blankı və digər sənədlər.

 
 

Nağdsız konvertasiya idarəetmə modulu

Nağdsız valyuta konvertasiyasının idarə olunması modulu bütün nağdsız valyuta konvertasiyası əməliyyatlarının həyat dövrünü avtomatlaşdırır və əhatə edir – əməliyyat növünün yaradılmasından, mühasibat uçotunun qurulmasından, əməliyyatın filiallar və/və ya bank şöbələri vasitəsilə yaradılmasına qədər və ABS mühasibat kitabına daxil edilməsinə qədər.

Bu modul parametrlərə əsaslanan qurucu vasitəsilə nağdsız konvertasiya növlərinin tənzimlənməsini nəzərdə tutur. Sistemin belə strukturu bankın proqramçılar və ya texniki mütəxəssislərin köməyi olmadan, nağdsız konvertasiya konfiqurasiyalarını qısa müddətdə tənzimləməyə imkan verir. Modul çərçivəsində filiallar və şöbələr üçün front-office, bankın baş ofisində ödənişlərin qəbul, təsdiq və icraya göndərilməsini təmin edən back-office interfeysi təqdim olunur.

Sistemin funksionallığı bütün növ nağdsız konvertasiya əməliyyatlarını “bir pəncərə” prinsipi ilə həyata keçirməyə imkan verir, o cümlədən:

  • Valyutanın nağdsız alışı və satışı əməliyyatları;

  • Müxtəlif valyutalar arasında bir müştərinin hesabından digər hesaba kros kurs üzrə birbaşa konvertasiya;

  • Hər müştəri üçün xüsusi kursların sifarişi;

  • Hər nağdsız konvertasiya əməliyyatı üçün xüsusi kursların sifarişi;

  • Xüsusi kursların tətbiq müddətinin təyin edilməsi.

Modul çərçivəsində bütün mühasibat modeli daxili qurucu vasitəsilə tənzimlənir, beləliklə bütün əməliyyatlar mühasibat uçotunda avtomatik rejimdə həyata keçirilir.

Modula aşağıdakı əsas funksional bloklar daxildir:

  • Əməliyyat növləri üzrə məhsulların idarə olunması;

  • Vergi orqanları və digər dövlət qurumları ilə inteqrasiya;

  • Nağdsız konvertasiya üzrə mühasibat modelinin qurulması;

  • Vergilər və tutulmaların idarə olunması;

  • Komissiyaların və diler gəlirlərinin hesablanması.

Modul aşağıdakı çap formalarının avtomatik yaradılmasını təmin edir:

  • Nağdsız konvertasiya blankı və digər sənədlər.

Nağdsız (köçürmələr üzrə) konversiya idarəetmə modulu

Nağdsız (köçürmələr üzrə) konversiya idarəetmə modulu

Bu modul Bankın nağdsız konvertasiya əməliyyatlarının bütün həyat dövrünü əhatə edir və avtomatlaşdırır — əməliyyat növünün yaradılmasından, mühasibat uçotunun tənzimlənməsindən, əməliyyatın filiallar və/və ya şöbələr vasitəsilə icrasına qədər, həmçinin ABS mühasibat kitabında qeydiyyatına qədər.

Modul nağdsız konvertasiya növlərinin parametrik konstruktordan istifadə edilərək konfiqurasiya edilməsini nəzərdə tutur. Bu struktur sayəsində Bank proqramçı və ya texniki mütəxəssislərin köməyi olmadan, nağdsız konvertasiya konfiqurasiyalarını qısa müddətdə tənzimləyə bilər. Modul çərçivəsində filiallar və şöbələr üçün front-office, eləcə də baş ofisdə ödənişlərin qəbul, təsdiq və göndərilməsi üçün back-office interfeysi təqdim olunur.

Sistemin funksionallığı bütün növ nağdsız konvertasiya əməliyyatlarının “bir pəncərə” prinsipi ilə icrasına imkan verir, o cümlədən:

  • Nağdsız valyuta alqı-satqısı əməliyyatları;

  • Müxtəlif valyutalar arasında bir müştərinin hesabından digər hesabına birbaşa krossover konvertasiya;

  • Hər bir müştəri üçün xüsusi kursların sifarişi;

  • Hər bir nağdsız konvertasiya əməliyyatı üzrə xüsusi kursların sifarişi;

  • Xüsusi kursların tətbiq müddətinin müəyyənləşdirilməsi.

Moduldakı bütün mühasibat modeli daxili konstruktordan istifadə edilməklə tənzimlənir, beləliklə, mühasibat uçotunda bütün əməliyyatlar avtomatik rejimdə, tranzaksiya sistemi vasitəsilə aparılır.

Modula daxil olan əsas funksional bloklar:

  • Əməliyyat növləri üzrə məhsulların idarə olunması;

  • Vergi orqanları və digər dövlət orqanlarının sistemləri ilə inteqrasiya;

  • Nağdsız konvertasiya üzrə mühasibat modelinin tənzimlənməsi;

  • Vergi və tutulmaların idarə olunması;

  • Komissiya və dəllal gəlirinin hesablanması.

Modul tələb olunan çap formalarının avtomatik yaradılmasını təmin edir:

  • Nağdsız konvertasiya blankı və digər sənədlər.

Bank seyflərinin idarə olunması modulu

Bank seyflərinin idarə olunması modulu bank seyflərinin və bu blokla bağlı əməliyyatların filiallar və şöbələr üzrə uçotunu avtomatlaşdırır və idarə edir — əməliyyat növünün yaradılmasından, mühasibat uçotunun tənzimlənməsindən, əməliyyatın filiallarda və ya şöbələrdə yaradılmasından tutmuş, əməliyyatın ABS mühasibat kitabında icrasına qədər.

Modul bank seyf məhsullarının parametrlər üzrə tənzimlənməsini təmin edir. Bu struktur sayəsində Bank proqramçı və ya texniki mütəxəssis köməyi olmadan istənilən konfiqurasiyanı qısa müddətdə tətbiq edə bilir. Modul çərçivəsində filiallar və şöbələr üçün front-office, seyflərin filiallar arasında hərəkətini idarə etmək üçün isə back-office interfeysi təqdim olunur.

Sistem funksionallığı bank seyfləri ilə bütün növ əməliyyatların “bir pəncərə” prinsipi ilə icrasını təmin edir, əsas əməliyyatlar aşağıdakılardır:

  • Seyflərin miqdar üzrə uçotu və ölçülərin nəzərə alınması;

  • Seyflərin qeyri-balans hesablarda mühasibat uçotu;

  • Seyflərin filiallar və şöbələr arasında köçürülməsi;

  • Müştəri müqavilələrinin uçotu;

  • Boş seyflərin izlənməsi;

  • Açarların uçotu;

  • Açarların dəyişdirilməsi;

  • Seyflərin açılması üzrə komissiyanın formalaşdırılması;

  • Seyflərə giriş üçün etibarnamələrin uçotu.

Modulun bütün mühasibat modeli daxili konstruktordan istifadə etməklə tənzimlənir və bütün əməliyyatlar mühasibat uçotunda avtomatik aparılır.

Əsas funksional bloklar:

  • Seyflərin ölçülərinə və saxlanma müddətinə görə məhsulların idarə olunması;

  • Bank seyflərinin mühasibat uçotunun tənzimlənməsi;

  • Seyflərin uçotu və hərəkəti;

  • Açarların uçotu və dəyişdirilməsi;

  • Müştəri müqavilələri və seyflərə giriş üçün etibarnamələr;

  • Xidmətlərin tarif planına və məhsul parametrlərinə uyğun qiymətləndirilməsi.

Modul tələb olunan çap formalarının avtomatik yaradılmasını təmin edir:

  • Bank seyfinin açılması üzrə müqavilə;

  • Açarların itməsi barədə ərizə və digər sənədlər.

24/7 Altsistemi

24/7 altsistemi bütün sistem modullarının gündə 24 saat, həftənin 7 günü işləməsini təmin edir.

Bu modul vasitəsilə “cut-off” prosesləri (əməliyyatların kəsilməsi prosesi) parametrik konstruktor vasitəsilə tənzimlənir. Bu struktura Fondun proqramçı və texniki mütəxəssislərin köməyinə ehtiyac olmadan, müəyyən əməliyyat növləri üzrə “cut-off” vaxtı və şərtlərini qısa müddətdə təyin etməsinə imkan verir.

Əməliyyatların işlənməsi

  • Sistemdəki bütün əməliyyatlar müəyyən edilmiş şərtlərə uyğun olaraq ayrı məlumat buffer-inə düşür;

  • Daha sonra bu əməliyyatlar avtomatik işlənir və növbəti əməliyyat gününün balansına köçürülür.

“Cut-off” proseslərinin əsas parametrləri

  • Əməliyyat gününün bağlanması prosesinə bağlanma;

  • Vaxt intervalına bağlı tənzimləmə;

  • Əməliyyat icrası kanallarına tənzimləmə: daxili, xarici (internet və/və ya mobil bankçılıq, kart prosessinq, ödəniş terminalları, WEB-portal və s.);

  • Digər vacib parametrlər.

İdarəetmə interfeysi

  • Modul front-officeback-office interfeysləri ilə 24/7 rejimində idarə olunur;

  • Bütün mühasibat modeli modul daxilindəki xüsusi konstruktor vasitəsilə tənzimlənir;

  • Beləliklə, bütün əməliyyatlar avtomatik rejimdə, sistemin tranzaksion uçotu vasitəsilə mühasibat hesablarında əks olunur.

Модуль встроенной отчетности

Модуль встроенной отчетности предусматривает уникальную возможность для всех пользователей системы создавать и сохранять в разделе «избранные» необходимые индивидуальные оперативные отчеты внутри транзакционной системы в каждом отдельном экране с использованием всех возможных математических формул:

  • Плюс;
  • Минус;
  • Деление;
  • Умножение;
  • Среднее;
  • Модуль;
  • и другие.

В рамках модуля предоставляется фронт-офис, а также бэк-офис интерфейс для управления отчетностью.
Все эти кастомизированные отчеты выгружаются в формате Excel и/или PDF с интерфейса пользователя по одной кнопке. Как результат, обеспечивается оперативность выполнения поставленных задач для каждого отдельного пользователя в АБС

Модуль управления документооборотом

Модуль включает в себя функционал управления электронными документами, который пронизывает все модули и подмодули автоматизированной системы Фонда, а именно:

  • Настройка списка требуемых к прикреплению документов. Здесь также задается обязательность и/или необязательность прикрепления соответствующего документа по каждой проводимой операции;
  • Полная интеграция со всеми известными моделями сканнеров;
  • Хранение всех прикрепленных электронных документов, как составной части проведенных операций в системе документооборота «Alfresco»;
  • Процедура чтения всех документов с любой архивной даты транзакции.

Данный модуль дает возможность эффективно и быстро управлять процессами, проводить соответствующие процедуры аудита и мониторинга в рамках Фонда через «единое окно» - интерфейс АБС.
В рамках модуля предоставляется фронт-офис, а также бэк-офис интерфейс для управления документооборотом организации

Модуль по централизованному управлению продуктами

Подсистема предоставляет беспрецедентные возможности для создания и управления всеми видами финансовых продуктов с единого интерфейса. Помимо создания продуктов, наша автоматизированная система позволяют Фондам настраивать бухгалтерскую модель (весь бухгалтерский учет) и финансовую политику на базе встроенных конструкторов самостоятельно, без помощи программистов.
Кроме того, функционал системы предоставляет широкие возможности для управления бизнес-условиями этих продуктов:

  • Валютная политика;
  • Финансовая политика;
  • Организационная политика и т.д.
  • Задавать охват клиентов и группировку клиентов;
  • Выставлять лимиты и правила регулирования.

Эти возможности обеспечивают гибкость стратегии продаж Фондов и оперативность запуска новых решений на финансовый рынок.
В рамках модуля предоставляется фронт-офис с целью централизованного управления продуктами со стороны головного офиса Фонда.
Данный модуль включает в себя следующие основные функциональные блоки:

  • Регистрация новых продуктов;
  • Настройка бухгалтерской модели по продуктам. Привязка всех необходимых бухгалтерских счетов к продукту, включая балансовых и внебалансовых;
  • Настройка бизнес условий и параметров по продуктам в разрезе разных подтипов:
  • Кредиты;
  • Кредитные линии;
  • Документарные операции;
  • Казначейские операции;
  • Лизинговые операции;
  • Другие.
  • Определение событий, по которым будут проводится те или иные бухгалтерские операции в разрезе каждого продукта. Например, по кредитам начисление процентов, начисление штрафных процентов, просрочка по основному долгу, просрочка по начисленным процентам, списание на внебаланс, восстановление с внебаланса и т.д.

Функционал данного модуля также включает цепочку согласования продуктов в рамках существующей организационной структуры Фонда