Ehtiyatların idarəetmə modulu
Ehtiyatların idarəetmə modulu təşkilatın balansında ehtiyatların uçotu və onların göstərilməsi ilə bağlı bütün proseslərin idarə edilməsini təmin edir, o cümlədən:
- malların daxil olması;
- satışların «Satışların idarəetmə modulu» ilə inteqrasiya vasitəsilə uçota alınması;
- silinmə (inventarizasiya nəticələri və digər səbəblər əsasında);
- yerini dəyişdirmə (transfer);
- komplektləşdirmə;
- geri qaytarma;
- inventarizasiya;
- çeşid fərqləri;
- yenidən qiymətləndirmə.
Modul alışların idarə olunması hissəsində aşağıdakı sənədlərin uçotunu və onların verilmiş biznes-zəncirinə uyğun olaraq xüsusi konstruktorlar vasitəsilə tənzimlənməsini dəstəkləyir. Sənədlər seçilmiş biznes modelindən asılı olaraq aşağıdakılardır:
- təchizatçıya sifariş;
- ödəniş üçün müraciət;
- malların və xidmətlərin alınması;
- vergi hesab-fakturası;
- alışın korreksiyası;
- malların təchizatçıya qaytarılması;
- Gömrük bəyannaməsi (GTD);
- mənşə sertifikatı;
- TТN (müxtəlif növ daşınma qaimələri);
- mal-mədaxil orderi;
- qəbuldakı uyğunsuzluqlar haqqında akt;
- malların və xidmətlərin qəbulu;
- qəbz aktı;
- komitente satış üzrə hesabat;
- komitente silinmə üzrə hesabat;
- təchizatçının qiymət cədvəli.
Sistem malların və xidmətlərin təchizatı üzrə müxtəlif biznes modellərinin qurulmasına imkan verir, o cümlədən:
- Lokal alışlar
Sistem konfiqurasiya olunan sənəd dövriyyəsi zəncirini dəstəkləyir və malların həm miqdar, həm də maliyyə uçotunda göstərilməsini təmin edir. Məsələn:
- mədaxil orderi → qəbz aktı;
- təchizatçı sifarişi → mal-mədaxil orderi → malların və xidmətlərin qəbulu;
- malların və xidmətlərin alış sənədi;
- təchizatçı sifarişi → malların və xidmətlərin qəbulu;
- digər zəncirlər (malın mövcudluğu, sənədlərin mövcudluğu, fərqlərin olub-olmaması və s. kimi amillərdən asılı olaraq).
- İdxal alışları
Sistem gömrük bəyannamələrinin statuslarının, yolda olan malların və tələb olunan sənədlərin uçotunu dəstəkləməklə konfiqurasiya olunan sənəd dövriyyəsi yaradır və məlumatları həm miqdar, həm də maliyyə uçotunda əks etdirir. Məsələn:
- təchizatçı sifarişi → GTD → mədaxil orderi → mənşə sertifikatı → malların qəbulu → qəbz aktı;
- qanunvericilik və daxili qaydalardan asılı olaraq digər zəncirlər.
- Komissiya əsasında alışlar (sahiblik hüququ keçmədən)
- a) Sabit marja ilə:
- təşkilat malları sahiblik hüququ olmadan qəbul edir;
- satış qiymətləri və marja sistemdə qeyd olunur;
- gəlir marja məbləği kimi formalaşır.
- b) Sabit marja əlavə etməklə:
- sistem malların sabit alış dəyərini və sabit marjanı qeyd edir;
- gəlir marja məbləği kimi hesablanır.
- c) Sabit maya dəyəri ilə:
- mallar sabit maya dəyəri ilə qəbul edilir (təchizatçının qiyməti);
- satış qiyməti və gəlirlilik bazarın şərtləri ilə müəyyən edilir;
- gəlir satış zamanı — satış qiyməti ilə sabit maya dəyəri arasındakı fərq kimi avtomatik hesablanır.
- Alışların korreksiyası
Sistem faktiki qəbul əsasında alışları emal edir, uyğunsuzluqları uçota alır və həm miqdar, həm də maliyyə uçotunda əks etdirir.
- Təchizatçıya qaytarma
Sistem qaytarma prosesini tənzimlənən qaydalara əsasən emal edir və müvafiq dəyişiklikləri həm miqdar, həm də maliyyə uçotunda göstərir.
- Vergilər və vergi sənədləri
Tənzimlənən vergi modeli, təchizatçının vergi öhdəlikləri və əməliyyatın növünə əsasən (lokal alış, idxal və s.) sistem:
- vergi öhdəliklərini avtomatik hesablayır,
- maliyyə uçotunda müvafiq keçirilişləri yaradır,
- daxil olan vergi sənədlərini formalaşdırır.
- Fərqlərin (uyğunsuzluqların) emalı
Sistem bütün mümkün fərq ssenarilərini dəstəkləyir, o cümlədən:
- mal tam qəbul olunmayıbsa sifarişi “gözləmədə” saxlamaq;
- uyğunsuzluq aktının hazırlanması.
- Qarşılıqlı hesablaşmalar və uzlaşmalar
Sistem müxtəlif alışlar, müqavilələr üzrə qarşılıqlı hesablaşmaların aparılmasını və maliyyə uçotunda müvafiq keçirilişlərin avtomatik yaradılmasını təmin edir.
- Qismən qəbul və qrafiklər
Sistem təchizat qrafiklərini formalaşdırmağa və sifariş üzrə malların bir neçə mərhələdə qəbulunu emal etməyə imkan verir.
- Digər modullarla inteqrasiya
Sənəd zənciri daxilində məlumatlar avtomatik doldurulur. Məsələn:
- təchizatçı rekvizitləri — kontragent kartından;
- təchizat şərtləri — müqavilədən;
- nomenklatura — sifarişdən və s.
Bu, əməkdaşların əlavə əməliyyatlarının qarşısını alır və təkrar məlumat daxil edilməsini istisna edir.
- Qəbulun müxtəlif növləri
Sistem malların qəbulunu aşağıdakı əsaslarla aparmağa imkan verir:
- ədəd ilə;
- çəki ilə;
- tara ilə.
Sistem həmçinin təchizatçıların geri qaytarılan taralarının idarə edilməsini dəstəkləyir.
- Silinmə əməliyyatları
Modul anbarlardan malların silinməsi prosedurlarını həyata keçirir və “Baş Mühasibatlıq Kitabı” moduluna inteqrasiya vasitəsilə zəruri maliyyə keçirilişlərini formalaşdırır.
- Yerdəyişmə əməliyyatları
Sistem:
- daxili struktur vahidləri arasında yerdəyişməni,
- malların üçüncü şəxslərə məsul mühafizəyə verilməsini dəstəkləyir.
- Komplektləşdirmə
Məhsulların komplektlərinin yaradılması, komplekt qiymət siyasətinin formalaşdırılması təmin edilir.
- Anbar qalıqlarına nəzarət və inventarizasiya
Sistem inventarizasiya prosedurlarını dəstəkləyir:
- inventarizasiya yaradılması;
- komissiyanın təyin edilməsi;
- inventarizasiyanın aparılması;
- nəticələrin göstərilməsi:
- silinmə və ya qalıqların düzəlişi;
- çeşid fərqlərinin göstərilməsi;
- qiymət endirimi (uyğunsuz və s.).
- Yenidən qiymətləndirmə
Sistem ehtiyatların yenidən qiymətləndirilməsi üçün paket tapşırıqları yerinə yetirir və həm tranzaksiya, həm də mühasibat uçotunda zəruri qeydləri formalaşdırır.
- Hesabatlıq
Modul müxtəlif analitik kəsimlər üzrə bütün zəruri hesabatları formalaşdırır:
- malın tipi;
- ödəniş şərtləri;
- saxlama şərtləri;
- mal kateqoriyaları;
- malların rolu (promo, sifarişlə və s.);
- digər analitik kəsimlər.
- Çap formaları
Modul aşağıdakı kimi tələb olunan sənədlərin avtomatik formalaşdırılmasını təmin edir:
- uyğunsuzluq aktı;
- inventarizasiya cədvəli;
- digər sənədlər.
Nəticə
Bu modul təşkilatın ölçüsündən, əməliyyatların həcmlərindən, təchizat şərtlərindən və digər amillərdən asılı olmayaraq ehtiyatların idarə edilməsi ilə bağlı bütün vəzifələrin tam şəkildə yerinə yetirilməsini təmin edir.